Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku łączy się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Na stanowisku mogą występować nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
Praca wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- opracowuje treść informacji stanowiących podstawę tworzenia komunikatów dla mediów, treści publikowanych w serwisach internetowych;
- zarządza treścią serwisu internetowego Przewodnictwa Polski, w tym odpowiada za przekaz zawarty w publikowanych tekstach, zdjęciach, filmach, infografikach, itp.;
- współpracuje z resortami oraz innymi organami administracji rządowej w zakresie treści promocyjnych i informacyjnych;
- przygotowuje projekty analiz, ocen, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących przygotowania i sprawowania Przewodnictwa Polski;
- współpracuje przy opracowaniu strategii komunikacyjnej oraz utworzeniu centrum prasowego Przewodnictwa Polski;
- współpracuje z pionem ds. mediów Stałego Przedstawicielstwa RP przy Unii Europejskiej, Sekretariatem Generalnym Rady Unii Europejskiej, innymi instytucjami Unii Europejskiej, a także organami administracji państw członkowskich Unii Europejskiej, które prowadziły lub prowadzą przygotowania do sprawowania Przewodnictwa Polski, a także innymi podmiotami, szczególnie w zakresie działań komunikacyjnych;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w zarządzaniu projektami lub prowadzenia działań komunikacyjnych w mediach
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość: zasad komunikacji społecznej i działania mediów, krajowego procesu decyzyjnego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, zasad funkcjonowania instytucji Unii Europejskiej z uwzględnieniem roli prezydencji
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, w tym asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu komunikacji społecznej, socjologii, europeistyki, stosunków międzynarodowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 lub innego niż angielski języka roboczego Unii Europejskiej na poziomie B1
- Posiadanie kompetencji miękkich: negocjowanie, myślenie analityczne