Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku łączy się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury). Praca na stanowisku wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Planuje i organizuje kalendarz medialny dotyczący działań związanych z Przygotowaniem i Sprawowaniem przez Rzeczpospolitą Polską Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r.
- Tworzy materiały informacyjne nt. działań związanych z Przygotowaniem i Sprawowaniem przez Rzeczpospolitą Polską Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r. w celu zapewnienia odpowiedniej jakości form przekazu w mediach społecznościowych
- Zarządza treścią profili związanych z Przygotowaniem i Sprawowaniem przez Rzeczpospolitą Polską Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r. w mediach społecznościowych, w tym odpowiada za publikację tekstów, zdjęć, filmów, infografik, itp. z uwzględnieniem m.in. zasady tzw. dostępności
- Współpracuje z instytucjami Unii Europejskiej, a także organami administracji państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innymi podmiotami
- Śledzi najnowsze trendy, badania, dobre praktyki z zakresu działań komunikacyjnych, w tym z zakresu mediów społecznościowych, w Polsce i na świecie, w celu usprawniania realizowanych działań komunikacyjnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w zakresie prowadzenia działań komunikacyjnych
- Wiedza z zakresu: zasad komunikacji społecznej i działania mediów; zasad komunikacji internetowej, w tym specyfiki mediów społecznościowych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; zasad funkcjonowania instytucji Unii Europejskiej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy, współpraca, komunikacja, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1 lub innego niż angielski języka roboczego UE na poziomie odpowiadającym B2
- Kompetencje miękkie: myślenie analityczne