specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych, wsparcie działu sprzedaży w...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Kierowanie przepływem Klientów w salonie i udzielanie kompleksowych informacji ogólnych. Prowadzenie i archiwizacja bieżącej dokumentacji recepcyjnej. Profesjonalna obsługa połączeń telefonicznych przychodzących. Dbanie o estetykę oraz reprezentacyjny wygląd strefy recepcyjnej. Nadzór i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, centrum
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
6 dni
Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji szkolnej. Przygotowywanie świadectw, arkuszy ocen, legitymacji i zaświadczeń. Obsługa korespondencji z rodzicami oraz instytucjami oświatowymi. Organizacja zapisów uczniów, egzaminów, konkursów i wycieczek. Prowadzenie rejestrów (uczniów, kart...
Opis stanowiska bieżąca organizacja i koordynacja pracy punktu informacyjnego, opieka nad klientami centrum handlowego, udzielanie informacji interesantom, przygotowywanie raportów, prace administracyjno – biurowe. Kwalifikacje komunikatywna znajomość języka angielskiego, komunikatywność,...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
22 godz.
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, otwartość i komunikatywność to Twoje mocne strony, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością.
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twoja Misja (Zadania) W naszej Klinice dbamy o to, by każda wizyta zaczynała się ciepłym przyjęciem. Dołącz do nas, a będziesz odpowiedzialny/a za: Tworzenie pozytywnego doświadczenia Pacjenta – od pierwszego kontaktu, przez kompleksową rejestrację, umawianie i serdeczne potwierdzanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, centrum
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
8 dni
Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa pacjentów kliniki, w tym rejestracja, umawianie i potwierdzanie wizyt. Profesjonalne zarządzanie grafikami lekarzy i optymalizacja ich czasu pracy. Obsługa systemu do zarządzania kliniką oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji. Przyjmowanie płatności,...
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Recepcjonista/-ka z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: PRA/08/2016
Zakres zadań:
Odbieranie, selekcjonowanie i przełączanie telefonów – także w języku angielskim;
Kontakt z klientami i pracownikami firmy – także w języku angielskim;
Obsługa spotkań, zebrań, itp.;
Przyjmowanie poczty oraz przesyłek kurierskich;
Organizacja podróży służbowych (rezerwacja hoteli, biletów);
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Inne prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1) – warunek konieczny;
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Podzielność uwagi, wielozadaniowość;
Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
Prezencja, wysoka kultura osobista;
Sumienność, zaangażowanie;
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Oferujemy:
Pracę po 8h dziennie od poniedziałku do piątku;
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Miłą atmosferę pracy i zgrany zespół;
Możliwość zdobycia doświadczenia w administracji i w pracy biurowej.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych, wsparcie działu sprzedaży w...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Kierowanie przepływem Klientów w salonie i udzielanie kompleksowych informacji ogólnych. Prowadzenie i archiwizacja bieżącej dokumentacji recepcyjnej. Profesjonalna obsługa połączeń telefonicznych przychodzących. Dbanie o estetykę oraz reprezentacyjny wygląd strefy recepcyjnej. Nadzór i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, centrum
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
6 dni
Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji szkolnej. Przygotowywanie świadectw, arkuszy ocen, legitymacji i zaświadczeń. Obsługa korespondencji z rodzicami oraz instytucjami oświatowymi. Organizacja zapisów uczniów, egzaminów, konkursów i wycieczek. Prowadzenie rejestrów (uczniów, kart...
Opis stanowiska bieżąca organizacja i koordynacja pracy punktu informacyjnego, opieka nad klientami centrum handlowego, udzielanie informacji interesantom, przygotowywanie raportów, prace administracyjno – biurowe. Kwalifikacje komunikatywna znajomość języka angielskiego, komunikatywność,...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
22 godz.
Coś o Tobie: dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, otwartość i komunikatywność to Twoje mocne strony, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością.
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twoja Misja (Zadania) W naszej Klinice dbamy o to, by każda wizyta zaczynała się ciepłym przyjęciem. Dołącz do nas, a będziesz odpowiedzialny/a za: Tworzenie pozytywnego doświadczenia Pacjenta – od pierwszego kontaktu, przez kompleksową rejestrację, umawianie i serdeczne potwierdzanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, centrum
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
8 dni
Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa pacjentów kliniki, w tym rejestracja, umawianie i potwierdzanie wizyt. Profesjonalne zarządzanie grafikami lekarzy i optymalizacja ich czasu pracy. Obsługa systemu do zarządzania kliniką oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji. Przyjmowanie płatności,...