Recepcjonista / Recepcjonistka
Departament Obsługi Banku
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Cen/2019/164
Czy wiesz, że Bank Pekao SA…
Został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln Klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
Zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employer. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz min. wykształcenie średnie,
- Masz do 2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Wykazujesz się samodzielnością w działaniu,
- Masz doświadczenie w pracy z poufnymi informacjami,
- Twoje mocne strony to skrupulatność oraz komunikatywność,
- Potrafisz pracować pod presją czasu,
- Znasz pakietu MS Office,
- Znasz język angielski przynajmniej na poziomie A2.
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Przyjazną atmosferę w pracy
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Obsługę recepcji Banku,
- Obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- Dystrybucję korespondencji w obrębie LOP,
- Wydawanie kart dostępu,
- Bieżący kontakt z pracownikami Banku,
- Ścisłą współpracę z ochroną i pracownikami Banku.
Analizujemy każdą aplikację.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.