Concentrix, Corporation (Nasdaq: CNXC) jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami. Tworzymy lepsze wyniki biznesowe i wyróżniamy naszych klientów poprzez Strategię + Talent + Technologię. Concentrix świadczy usługi dla klientów w kluczowych branżach: technologia i elektronika użytkowa; handel detaliczny, podróże i e-commerce; bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia; opieka zdrowotna; komunikacja i media; motoryzacja; energetyka i sektor publiczny.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie w tym faktur i korespondencji
- Proaktywne zarządzanie social mediami
- Kontakt z firmami kurierskim i innymi usługodawcami
- Odbieranie i koordynacja połączeń telefonicznych
- Organizacja podróży służbowych oraz obliczanie diet
- Witanie gości oraz koordynacja spotkań biznesowych
- Współpraca z Site Managerem oraz innymi działami firmy
- Wsparcie w komunikacji i przygotowywaniu inicjatyw firmowych
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wysokie umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne
- Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań oraz ustalania priorytetów
- Samodzielność w działaniu
- Systematyczność i dokładność w realizacji zadań oraz terminowość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo)
- Bezpłatna opieka medyczna
- Karta MultiSport
- Dodatkowe ubezpieczenie grupowe
- Zniżki u naszych partnerów biznesowych
- Praca w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu
Poznaj
Concentrix
Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.