Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowo-ubezpieczeniowej, w związku z jej dynamicznym rozwojem, poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Recepcjonista/tka
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr Ref.: Rec EH
Zadania:
- Obsługa recepcji oraz biura (centrala telefoniczna, poczta tradycyjna oraz elektroniczna),
- Usprawnienie przepływu informacji pomiędzy działami firmy oraz gośćmi i firmą,
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz partnerami firmy
- Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej
- Współpraca i koordynowanie obiegu informacji
- Organizowanie wizyt gości
- Rezerwowanie biletów, hoteli, spotkań służbowych
Nasze wymagania:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Znajomość pakietu MS Office – Word, Excel, Power Point
- Wysoka kultura osobista
- Entuzjazm i zaangażowanie
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
- Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowym środowisku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Stawkę: 13 zł brutto/h
- Pracę na pełen etat
- Bardzo miłą atmosferę