Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Zakres obowiązków:
- Wsparcie przełożonych w bieżącej organizacji i obsłudze administracyjnej biura
- Współpraca z usługodawcami zewnętrznymi
- Przygotowywanie raportów
- Współpraca z działami wewnętrznymi firmy
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- Organizacja pracy biura
Wymagania:
- Angielski na poziomie zaawansowanym - warunek konieczny
- Zdolności analityczne
- Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office 2013 (szczególnie Excel)
- Skrupulatność, sumienność, terminowość
- Bardzo dobra komunikacja i współpraca w zespole
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca w młodym i energicznym zespole