Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grupowymi.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych; asystowanie w pracach marketingowych; organizacja wizyt gości oraz ich...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Twój zakres zadań: Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej recepcji oraz biura; Dbanie o dobry wizerunek firmy i wygląd przestrzeni biurowej; Przyjmowanie gości; Obsługa połączeń telefonicznych; Współpraca z firmami kurierskimi, Pocztą Polską, dostawcami...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
4 godz.
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki; Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami; Dbanie o prawidłowy obieg...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Recepcjonistka
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Poznań
Poszukujemy na zastępstwo osoby do obsługi recepcji w biurze w centrum Poznania.
Szukamy kandydata dyspozycyjnego w terminie 13-25.07.2016.
Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grupowymi.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych; asystowanie w pracach marketingowych; organizacja wizyt gości oraz ich...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Twój zakres zadań: Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej recepcji oraz biura; Dbanie o dobry wizerunek firmy i wygląd przestrzeni biurowej; Przyjmowanie gości; Obsługa połączeń telefonicznych; Współpraca z firmami kurierskimi, Pocztą Polską, dostawcami...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
4 godz.
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki; Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami; Dbanie o prawidłowy obieg...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...