Referendarz

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
2 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158907

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt przy ul. Żurawiej 4A składa się z dwóch budynków: D i E i jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku D jest na poziomie chodnika, na parterze, pierwszy i piątym piętrze znajdują się łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na parterze znajduje się również ogólnodostępna "komfortka", czyli specjalnie przystosowane pomieszczenie pielęgnacyjne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek D jest wyposażony w dwie windy. W budynku E, z uwagi na jego konstrukcję, utrudnione jest poruszanie się osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkami D i E, wynikająca z różnicy poziomów, należy pokonać kilkustopniowe biegi schodowe. Nad wejściami do budynku oraz w pobliżu wind znajdują się znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT ®.

Zakres zadań

  • Bierze udział w przygotowaniu odpowiedzi na pisma kontrolerów w trakcie przeprowadzanej kontroli i po jej zakończeniu we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa.
  • Bierze udział w opracowaniu analizy ryzyka oraz wyników samooceny kontroli zarządczej dotyczące stanu kontroli zarządczej.
  • Ewidencjonuje pisma przychodzące i wychodzące z Biura w celu prawidłowego obiegu korespondencji. Dokonuje połączeń telefonicznych i obsługuje pocztę elektroniczną, a także prowadzi podręczne archiwum w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrektora Biura.
  • Redaguje pisma, przekazuje pracownikom Biura komunikaty i ustalenia organizacyjne na polecenie Dyrektora Biura w celu zapewnienia sprawnej pracy Biura. Prowadzi terminarz spotkań Dyrektora Biura oraz obsługuje organizacyjno-recepcyjnie spotkania.
  • Ewidencjonuje upoważnienia do przeprowadzenia kontroli oraz polecenia wyjazdu służbowego.
  • Przygotowuje zbiorcze informacje opracowania, sprawozdania, analizy, notatki z zakresu realizacji zadań Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o Najwyższej Izbie Kontroli
  • Znajomość zakresu zadań realizowanych przez Ministerstwo
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-22 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
• przez Internet za pomocą ePUAP
• mailowo na adres: rekrutacja@mrpips.gov.pl
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w temacie maila, na kopercie: BKA-12
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe – klauzula informacyjna



  • Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.
  • Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrpips.gov.pl 
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrpips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.
  • Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.
  • W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Doradca ds. Sieci Partnerskiej

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
  • Staż w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych; Archiwizacja dokumentów; Podstawowe czynności administracyjne; Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej;
  • Młodszy Administrator Magazynu Serwisowego

    Naftor Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów i ich archiwizacją; wprowadzanie dokumentów finansowych do DMS. Rozliczanie i dokumentowanie wykonanych usług — sporządzanie protokołów oraz kontrola kosztów i przychodów. Obsługa magazynu materiałów serwisowych w Comarch ERP XL:...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami; przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych; współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości; udział w...
  • Młodszy Specjalista ds. Planowania Grafików

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Podleśna 61    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: ​ Ustalanie i nadzorowanie grafików personelu medycznego; Nadzór nad planowaniem harmonogramów zgodnych z prawem pracy; Rozliczanie czasu pracy; Kontakt z personelem w celu realizacji powierzonych zadań. Oczekiwania wobec Ciebie: Wykształcenie średnie lub w trakcie...
  • Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

    BDO Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Faktur i Dokumentacji Sprzedażowej

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska przygotowywanie i wystawianie faktur dla kontrahentów w kraju i za granicą; weryfikowanie kompletności dokumentów związanych z procesem sprzedaży; zbieranie danych potrzebnych do zestawień Intrastat; sprawdzanie potwierdzeń dostaw towarów; nadzorowanie należności i...