Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 51639
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPraca administracyjno-biurowa:
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, kopiarka, fax).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Pomieszczenie pracy mieści się na piątym piętrze budynku biurowego.
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełniają wymagania dostępności do nich.
Brak dostępu do części pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- obsługa telefoniczna, poczty elektronicznej oraz innych urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji poczty oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także prowadzenie terminarza spotkań, narad i kalendarza Dyrektora Biura Administracyjno-Gospodarczego w celu zapewnienia efektywnego działania stanowiska BA,
- redagowanie projektów pism oraz tworzenie, prowadzenie, aktualizacja i eksploatacja elektronicznych baz teleadresowych wykorzystywanych w działalności BA w celu zapewnienia komunikacji oraz realizacji zadań BA,
- wsparcie w organizacji spotkań BA w celu właściwej realizacji zadań i zapewnienia efektywnego działania stanowiska BA,
- przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom zgodnie z poleceniem Dyrektora BA w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrektora BA,
- archiwizowanie i przekazywanie akt spraw Dyrektora BA do Archiwum Urzędu,
- obsługa kancelaryjno-biurowa korespondencji niejawnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretarskiej, prac administracyjno-organizacyjnych lub kancelaryjnych.
- podstawowa znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- podstawowa znajomość przepisów o dostępie do informacji publicznej,
- podstawowa znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,
- podstawowa znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych,
- umiejętność obsługi komputera i korzystania z narzędzi informatycznych (obsługa komputera, poczty elektronicznej, korzystania z wyszukiwarki internetowej, pakietu MS Office) oraz urządzeń biurowych (faks, skaner, kopiarka),
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- rzetelność, systematyczność i terminowość,
- orientacja na klienta/interesariusza,
- łatwość komunikowania się (komunikacja interpersonalna i pisemna),
- radzenie sobie w sytuacjach trudnych (odporność na stres).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność obsługi EZD,
- przeszkolenie profesjonalnej sekretarki/asystentki,
- przeszkolenie z obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej,
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.