Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 76913
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
- w budynku nieprzystosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Bierze udział w procesie zawierania umów cywilno-prawnych (m.in. staży płatnych) w urzędzie, w tym sporządza projekty umów oraz aktualizuje wykazy dotyczące zawieranych umów.
- Bierze udział w koordynowaniu procesu szkoleń w Urzędzie, w tym wprowadza dane do systemu kadrowego oraz przygotowuje zestawienia w zakresie szkoleń odbywanych przez pracowników.
- Bierze udział w realizacji spraw związanych przygotowywaniem i aktualizacją opisów stanowisk pracy, sporządza wymagane zestawienia i analizy w tym zakresie.
- Bierze udział w realizacji zadań związanych z prowadzeniem dokumentacji kadrowej, w tym w szczególności: kompletuje dokumentację pracowników, zakłada i prowadzi teczki akt osobowych.
- Prowadzi archiwizację dokumentacji Wydziału oraz przygotowuje dokumentację archiwalną do przekazania do archiwum Urzędu.
- Wspiera realizację zadań organizacyjnych związanych z obszarem działania Wydziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
- Ogólna znajomość przepisów prawa pracy.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość przepisów z zakresu archiwistyki.
- Umiejętność współpracy i komunikacji.
- Rzetelność i terminowość.
- Skrupulatność, dokładność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.