Referent d/s obsługi klientaw profesjonalny i uprzejmy sposób będzie dostarczać usługi premium dla wszystkich Klientów i aktywnie uczestniczyć w codziennym funkcjonowaniu całego działu w naszym biurze VF w Łodzi.
Miejsce pracy: Łódź
Obowiązki:
-
Obsługa Klientów telefonicznie, elektronicznie lub listownie. Szybkie reagowanie na zapytania Klientów
-
Obsługa reklamacji od A do Z - Klientów posługujących się tylko językiem francuskim lub włoskim: obsługa administracyjna, zwroty gwarancyjne, wymiany, noty kredytowe, faktury, współpraca z partnerami logistycznymi
-
Pozyskiwanie i umiejętna ocena wszystkich istotnych informacji potrzebnych do rozwiązania zapytań i skarg Klientów
-
Definiowanie wad i nieprawidłowości w procesach i procedurach w celu jak najefektywniejszego działania – polepszania i usprawniania procesów
Oczekiwania:
-
Komunikatywna znajomość języka francuskiego i włoskiego
-
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
-
Doświadczenie w pracy z Klientem będzie atutem - zorientowanie na Klienta
-
Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
-
Proaktywność i zorientowanie na realizację celów
-
Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
-
Znajomość obsługi komputera (MS Office)
Oferujemy:
-
Ciekawą i pełną wyzwań pracę
-
Umowę o pracę na pełny etat
-
Prywatną opiekę medyczną oraz ciekawy pakiet socjalny
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie w oparciu o wysokie standardy pracy, miłą atmosferę