Ogłoszenie numer: 171714, z dnia 2011-10-25
ENEA CENTRUM S.A.
poszukuje pracownika na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Poznań, Poznań / Września
Opis stanowiska
- Kontrola prawidłowości i terminowości obsługi zgłoszeń klientów
- Realizacja działań marketingowych skierowanych do klientów
- Koordynacja i realizacja działań związanych z zawieraniem i aktualizacją umów sprzedaży energii elektrycznej i umów kompleksowych dla klientów grup taryfowych C i G
- Organizacja i koordynacja bezpośredniej obsługi klientów
- Współpraca z innymi komórkami ENEA S.A. oraz z ENEA Operator Sp. z o.o. w zakresie rozpatrywania wniosków i reklamacji klientów
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny
- Znajomość przepisów Ustawy Prawo Energetyczne oraz Kodeksu Cywilnego
- Znajomość procedur oraz zasad obsługi klientów
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętności negocjacyjne
- Obowiązkowość, dyspozycyjność
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Odporność na stres
Oferujemy
Umowa na zastępstwo - cały etat, na dwa stanowiska pracy:
- Biuro Obsługi Klienta Poznań - przewidywalny okres zatrudnienia od połowy października do końca grudnia 2011r.
- Biuro Obsługi Klienta Września - przewidywalny okres zatrudnienia od połowy października do polowy maja 2012r.
Aplikacje prosimy przesyłać do 12 października
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.