Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Czym będziesz się zajmować? Odpowiedzialność za procesy administracyjne w zakresie organizacji pracy dla segmentów B2B, B2C oraz Dystrybucji, Wsparcie w zakresie procesów obsługiwanych przez systemy informatyczne, proces rozliczenia rabatów sprzedażowych, kontroli należności i obiegu...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą towarów, wysyłkami, magazynem; Umawianie spotkań rekrutacyjnych; wsparcie kandydatów na wszystkich etapach rekrutacji, aż do podjęcia zatrudnienia; Koordynacja spraw związanych z badaniami wstępnymi, kontrolnymi i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Wymagania: Umiejętność analitycznego myślenia, Bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w realizację zadań, Samodzielność, dyspozycyjność, zdolności interpersonalne, Prawo jazdy kat. B, Wiedza prawnicza, Mile widziana ukończona aplikacja komornicza lub w trakcie aplikacji.
Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
CONTROL PROCESS S.A. to firma prywatna działająca na rynku nieprzerwanie od 1991 roku. Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją inwestycji w systemie "pod klucz" w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Grupa kapitałowa CONTORL PROCESS S.A. skupia kilkanaście spółek o profilu inżynieryjno-budowlanym obsługującym sektory ROPA I GAZ, ENERGETYKA, OCHRONA ŚRODOWISKA, PRZEMYSŁ I INFRASTRUKTURA.
Poszukujemy pracowników na stanowisko:
Referent ds. Rozwoju Biznesu
Miejsce pracy: Tarnów
Zadania:
wsparcie w codziennych czynnościach Działu (przygotowanie analiz i raportów)
wyszukiwanie nowych potencjalnych projektów, zgodnie z działalnością firmy
opracowanie dokumentów wewnętrznych
kompletacja i przygotowanie dokumentacji wniosków i ofert dla procedur zamówień publicznych w kraju i za granicą
nawiązywanie relacji i współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi
współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Wymagania:
analityczne myślenie, umiejętność pozyskiwania, organizacji i zarządzania informacjami
samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów
zdolność do szybkiego nabywania nowej wiedzy
komunikatywność
orientacja na realizację celów
zainteresowanie technologiami i przemysłem będzie dodatkowym atutem
Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Czym będziesz się zajmować? Odpowiedzialność za procesy administracyjne w zakresie organizacji pracy dla segmentów B2B, B2C oraz Dystrybucji, Wsparcie w zakresie procesów obsługiwanych przez systemy informatyczne, proces rozliczenia rabatów sprzedażowych, kontroli należności i obiegu...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą towarów, wysyłkami, magazynem; Umawianie spotkań rekrutacyjnych; wsparcie kandydatów na wszystkich etapach rekrutacji, aż do podjęcia zatrudnienia; Koordynacja spraw związanych z badaniami wstępnymi, kontrolnymi i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Wymagania: Umiejętność analitycznego myślenia, Bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w realizację zadań, Samodzielność, dyspozycyjność, zdolności interpersonalne, Prawo jazdy kat. B, Wiedza prawnicza, Mile widziana ukończona aplikacja komornicza lub w trakcie aplikacji.
Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.