specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalna obsługa klienta. Budowanie dobrych relacji z klientami. Doradztwo w zakresie asortymentu win. Zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Referent / Specjalista ds. obsługi klienta - rynek włoski
Referent / Specjalista ds. obsługi klienta - rynek włoski
Crystal Sp z o.o.
Toruń
praca stacjonarna
1058 dni temu
Zależy Ci na rozwoju i podnoszeniu kompetencji ? Chcesz mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi ? Cenisz sobie dobre warunki pracy i przyjazną atmosferę?
Chcesz uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki drzwiowej w Polsce ? Jeżeli tak, to praca w nasze firmie jest właśnie dla Ciebie.
Referent / Specjalista ds. obsługi klienta - rynek włoski
Miejsce pracy: Toruń
Zadania:
Kompleksowa obsługa zamówień składanych przez klientów
Przygotowanie ofert i doradztwo techniczne
Odpowiedzialność za dokumentację związaną z dostawami i procesami sprzedaży
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami
Utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z aktualnymi klientami.
Monitorowanie i analiza rynku oraz branży budowlanej w obsługiwanym obszarze
Kreowanie dobrego wizerunku firmy na powierzonych rynkach niemieckojęzycznych
Udział w pozyskiwaniu nowych Partnerów Handlowych na wybranym rynku
Realizowanie planów sprzedaży
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka włoskiego
Odpowiedzialność, samodzielność i dobra organizacja pracy
Zaangażowanie, kreatywność i zdolność szybkiego uczenia się
Przedsiębiorczość i dynamizm w działaniu
Doświadczenie w branży stolarki otworowej będzie dodatkowym atutem
Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalna obsługa klienta. Budowanie dobrych relacji z klientami. Doradztwo w zakresie asortymentu win. Zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...