Referent/Starszy referent
w Punkcie Obsługi Klientów w Szczecinie
w Wydziale Obsługi Klientów
Numer ogłoszenia: Szczecin/21/50
Miejsce pracy: Szczecin
1 etat/umowa o pracę
Termin składania ofert: 08.10.2021 r.
Szczegóły oferty
- obsługa klientów oraz innych interesariuszy, w tym przyjmowanie wniosków i przekazywanie ich do właściwych komórek, udzielanie ogólnych informacji m.in. o możliwości załatwienia sprawy oraz o statusie sprawy, nowych usługach e-zdrowie, przysługujących pacjentom prawach, wynikających z umów zawartych pomiędzy Funduszem a świadczeniodawcą
- udzielanie informacji w zakresie uprawnień do świadczeń wynikających z ustawy oraz przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego UE/EFTA, a także dyrektywy transgranicznej
- udostępnianie klientom informacji dotyczących udzielonych im świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej
- potwierdzanie Profilu Zaufanego ePUAP
- zawieranie umów o potwierdzanie, w imieniu NFZ, Profilu Zaufanego przez świadczeniodawcę Podstawowej Opieki Zdrowotnej
- zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
- obsługa wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ
- obsługa wniosków dotyczących zaopatrzenia w wyroby medyczne
- realizacja działań mających na celu promowanie Internetowego Konta Pacjenta, usług e- zdrowie oraz współpraca z Zespołem Profilaktyki Zdrowotnej w realizacji projektu „Środa z profilaktyką” i innych akcji mających na celu promocję zdrowia
Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- minimum 3 lata stażu zawodowego dla stanowiska starszego referenta (wykształcenie średnie)
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
- umiejętność poprawnego czytania i interpretowania przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- znajomość pakietu MS Office
- umiejętność samokształcenia
- zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- odporność na stres
- umiejętność w pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odpowiedzialność, terminowość i punktualność
- systematyczność i dokładność
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
- zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej, stażu itd.
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: kadry@nfz-
szczecin.pl).
kadry@nfz-szczecin.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW
Poznaj
Zachodniopomorski OW NFZ
Stajemy się silną i nowoczesną organizacją z przejrzystą strukturą organizacyjną i jasno określonymi zadaniami. Rozwój instytucji i podejmowanie nowych wyzwań odbywa się wyłącznie przy udziale Pracowników. Nasze wartości to otwartość na pacjenta, efektywność, innowacyjność i satysfakcja pracowników. Wdrożyliśmy model kompetencyjny, określając kluczowe kompetencje wspólne: efektywna komunikacja, współpraca, zaangażowanie i odpowiedzialność, sprawność w zmiennym otoczeniu.