Najnowsze oferty pracy

  • Referent ds. Sprzedaży

    Bell Polska Sp. z o.o.   Kostrzyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
Zobacz więcej ofert pracy

Referent

Kuratorium Oświaty w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
113 dni temu
Kuratorium Oświaty w Poznaniu
Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 155789

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Zadania wykonywane w siedzibie
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych
  • Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
  • Budynek wyposażony jest w windy osobowe i nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • Magazyny archiwum zakładowego znajdują się w pomieszczeniach piwnicznych, do których nie ma dostępu przy pomocy windy

Zakres zadań

  • Zadanie 1.
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie i udostępnianie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz dokumentacji przebiegu nauczania zlikwidowanych szkół i placówek z terenu województwa poznańskiego
  • Zadanie 2.
  • Przeprowadzanie kwerend w gromadzonej dokumentacji w celu udzielenia odpowiedzi/wydania dokumentów klientom zewnętrznym i wewnętrznym
  • Zadanie 3.
  • Przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum państwowego oraz do brakowania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie technik archiwista
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa dotyczących prowadzenia archiwum, zasad archiwizowania
  • Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją
  • Biegła znajomość pakietu biurowego Ms Office
  • Znajomość technik biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego
  • Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, w pokoju wieloosobowym
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
 

Podobne oferty

  • Referent ds. Sprzedaży

    Bell Polska Sp. z o.o.   Kostrzyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...