Komenda Powiatowa Policji w Bochni
Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Bochnia
Ogłoszenie o naborze Nr 103045
Warunki pracy
praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
urząd mieści się w budynku dwukondygnacyjnym
parametry środowiska pracy w normie
brak windy
Zakres zadań
- 1. Przyjmuje i nadaje dalszy bieg otrzymanym przesyłkom
- 2. Prowadzi ewidencję dokumentów, pism i materiałów wpływających i wychodzących z jednostki
- 3. Rejestruje dokumenty wpływające do jednostki przy wykorzystaniu systemów teleinformatycznych (w tym INTRADOK)
- 4. Prowadzi i aktualizuje ewidencję obowiązujących aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji w Bochni
- 5. Kompletuje dokumenty oraz przygotowuje akta do archiwum i wybrakowania, sporządza spisy akt
- 6. Ustala czas i terminy przyjęć interesantów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość obsługi komputera i pakietu aplikacji biurowych Microsoft Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole oraz dostosowania się do zmiennej/rozwijającej się dynamicznie sytuacji
- znajomość obsługi policyjnego systemu informatycznego IntraDok
- znajomość zapisów „Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji”
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok pracy w jednostkach Policji
- uprawnienia do pracy z dokumentami niejawnymi – poświadczenie bezpieczeństwa