Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Regionalny Key Account Manager

SEEDiA SP. z o.o.

Kraków

40 dni temu

Ogłoszenie numer: 3567104, z dnia 2020-08-11

Seedia sp. z o.o. - firma zajmująca się produkcją mebli solarnych pilnie poszukuje pracownika na stanowisko:

Regionalny Key Account Manager

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

 

Opis stanowiska

  • Opieka nad kluczowymi Klientami,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, w szczególności z sektora B2G, 
  • Opracowywanie i wysyłanie ofert handlowych,
  • Negocjowanie warunków handlowych, przyjmowanie zamówień produktów/usług, oraz sporządzanie oraz procesowanie umów z aktualnymi bądź potencjalnymi klientami o kluczowym znaczeniu,
  • Pozyskiwanie dystrybutorów, oraz współpraca z obecnymi dystrybutorami,
  • Bieżąca współpraca z Działem Produkcji oraz z Działem Administracji,
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych,
  • Raportowanie do bezpośrednich przełożonych,
  • Aktywny udział w budowaniu strategii marketingowej i produktowej,
  • Udział w targach i wydarzeniach branżowych.

Wymagania

  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku min. 4 lata,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Zdolności komunikacyjne i umiejętności handlowe,
  • Samodzielność w działaniu, oraz determinacja w osiąganiu celów sprzedażowych,
  • Nastawienie na uczciwą i perspektywiczną współpracę z klientem,
  • Wysokie umiejętności organizacji pracy, sumienność i terminowość,
  • Wysoki poziom zaangażowania oraz gotowość do nowych wyzwań,
  • Znajomość programu HubSpot,
  • Prawo jazdy kat. B - mile widziane.

Dodatkowymi atutami będą

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Gotowość  do częstych wyjazdów i podróży - spotkania z Klientami, targi, konferencje (w Polsce i za granicą),
  • Mile widziane osoby o profilu sprzedażowym, pasjonujące się innowacyjnymi rozwiązaniami,
  • Znajomość technologii odnawialnych źródeł energii i/lub rynku małej architektury.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie zlokalizowanej w Krakowie,
  • Szkolenia zawodowe w zakresie sprzedawanych rozwiązań,
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • Dużą samodzielność w zakresie realizowanych zadań,
  • Kontakt z nowoczesnymi technologiami,
  • Profesjonalne narzędzia pracy,
  • Pracę bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za strategię produktową,
  • Wynagrodzenie bazowe zależne od dotychczasowego. Forma współpracy: umowa o pracę, umowa zlecenie lub B2B) + premia od wygenerowanej sprzedaży,
  • Wyjazdy zagraniczne - eventy branżowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.