Regionalny Kierownik Sprzedaży - Polska Centralna
Warszawa
Regionalny Kierownik Sprzedaży - Polska Centralna
Warszawa
Nr Ref.: 1076551
Warszawa
Nr Ref.: 1076551
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Hays Poland Sp. Zo.o. jest firmą doradztwa personalnego należącą do grupy Hays plc. Grupa Hays posiada 237 biur w 32 krajach, w których łącznie pracuje ponad 7800 specjalistów. Naszą misję: 'POWERING THE WORLD OF WORK', realizujemy świadcząc profesjonalne usługi dopasowane do wymagań Klientów, znajdując najlepszych wykwalifikowanych ekspertów w danych branżach.
Dla naszego klienta, nowoczesnego operatora logistycznego oferującego pełen zakres produktów logistyczno-transportowych, do oddziału firmy zlokalizowanego w Warszawie, w związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: Regionalnego Kierownika Sprzedaży
Zatrudniony kandydat będzie odpowiedzialny za sporządzanie i prezentację ofert handlowych oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami. Analizowanie rynku i konkurencji oraz raportowanie w obszarze działalności. Idealny kandydat będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem specjalistów ds. sprzedaży, prowadzenie rozmów rozwojowych oraz motywowanie i rozwijanie ich kompetencji zawodowych. Monitorowanie indywidualnych planów sprzedaży członków zespołu oraz doprowadzenie do osiągnięcia regionalnego wyniku nowej sprzedaży.
Poszukujemy kandydata z praktyczną wiedzą i doświadczeniem w obszarze usług transportowych, w szczególności produktów drobnicy krajowej i międzynarodowej z minimum 3-letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku. Kluczowe dla tej roli będą: umiejętność budowania i zarządzania zespołem, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie konfliktów, a także dojrzałość menedżerska i kompetencje lidera. Idealny kandydat posiada rozwinięte zdolności analityczne oraz interpersonalne, jest proaktywny, nastawiony na realizację celów oraz na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Posiada wyższe wykształcenie oraz umiejętność efektywnego działania pod wpływem stresu i w dynamicznym środowisku pracy. W celu skutecznej realizacji powierzonych zadań ważna jest znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę w codziennym biznesowym użyciu.
Nasz klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w nowoczesnej firmie TSL w młodym i dynamicznym zespole. Pracę w firmie spełniającej międzynarodowe standardy rynkowe i oferującej pełen zakres produktów logistyczno-transportowych. Dodatkowe benefity w postaci: samochód służbowy, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych.
Zainteresowane osoby proszę o przesyłanie CV w języku polskim
hays.pl |