Najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Relationship Manager

Devire Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
2887 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: DEAS05944

Do Firmy naszego Klienta - globalnej i wiodącej marki z branży produkcji oraz sprzedaży armatury sanitarnej poszukujemy Kandydatek i Kandydatów gotowych dołączyć do Zespołu na stanowisku Relationship Manager. Najnowsze produkty charakteryzujące się innowacyjnością oraz międzynarodowy zasięg marki są cenione przez Klientów na całym świecie. Praca, którą oferujemy zapewnia możliwości rozwoju wewnątrz Firmy o ustabilizowanej pozycji na rynku.  Relationship Manager będzie odpowiedzialny za budowanie długoterminowych relacji z obecnymi Klientami oraz budowanie silnej sieci networkingowej. Osoba na powyższym stanowisku będzie zobowiązania do organizowania i przeprowadzania szkoleń i prezentacji dotyczących oferty Firmy oraz do wspierania w działaniach Sales Managerów na terenie całej Polski. Relationship Manager będzie aktywnie zdobywać akceptacje wszystkich decydentów w inwestycyjnym łańcuchu decyzyjnym oraz śledził działania rynkowe, dzięki czemu będzie wychodził  naprzeciw stawianym oczekiwaniom rynkowym.

Nasz Klient zapewnia:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz roczny system premiowy uzależniony od wyników.
  • Samochód służbowy klasy D.
  • Benefity pozapłacowe jak karta sportowa oraz pakiet medyczny.
  • Pomoc w przypadku potrzeby relokacji.
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę w nowoczesnym biurze w okolicy linii metra M1.
  • Zatrudnienie w długiej perspektywie, które pozwoli na ciągłe polepszanie swoich kompetencji i umiejętności. 

 

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych.
  • Wieloletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży sanitarnej).
  • Zaawansowaną (C1) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętności handlowe oraz negocjacyjne, zorientowanie na Klienta.
  • Świetne umiejętności prezentacyjne oraz komunikacyjne.
  • Dużą samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów.

Relationship Manager

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

 

Podobne oferty

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...