Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu; profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji; serwis przed i posprzedażny (kosztorysy,...
Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu; profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji; serwis przed i posprzedażny (kosztorysy,...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z klientami sklepu; realizację indywidualnych celów sprzedażowych; dobór oferty produktowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb klientów; koordynowanie usług przed i posprzedażowych (kosztorysy, zwroty, reklamacje).
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Key duties: Organization of high-quality customer service and ensuring the quality of services provided, information and consulting support for Customers, implementation of KPI stipulated in contracts with Customers; Build operational workflow with the Customer and control over the closing of orders...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
Reprezentant Handlowy ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Reprezentant Handlowy ds. Obsługi Kluczowych Klientów
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.
Szczecin, Szczecin i okolice
praca stacjonarna
3458 dni temu
Lorenz Snack-World jest międzynarodowym koncernem z siedzibą główną w Niemczech, zaliczanym do liderów na rynku. W skład koncernu wchodzi kilkanaście spółek zlokalizowanych w 6 krajach, w których zatrudnionych jest około 3000 osób, w tym blisko 1200 w Polsce. Zajmujemy się produkcją i dystrybucją słonych przekąsek: chipsów, chrupek, słonego pieczywa i orzechów, które sprzedawane są w 80 krajach na świecie. Na rynku polskim reprezentują nas takie marki jak: Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, Curly, Peppies, Monster Munch, Chio, Saltletts, Biesiadne, czy Lajkonik.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Reprezentant Handlowy ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Szczecin i okolice
(umowa na zastępstwo)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
Nadzorowanie realizacji warunków umów przez klientów sieciowych
Współtworzenie zamówień
Wdrażanie ekspozycji produktów oraz materiałów reklamowych
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia minimum średniego
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży FMCG
Umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Komunikatywności
Gotowości do podejmowania nowych wyzwań
Odporności na stres
Samodzielności w działaniu
Dyspozycyjności
Prawa jazdy kat. B
Firma oferuje:
Stałą pracę w renomowanej firmie będącej liderem w branży FMCG
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu; profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji; serwis przed i posprzedażny (kosztorysy,...
Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów i podejmowanie działań sprzedażowych, w tym aktywne pozyskiwanie oraz utrzymanie klientów biznesowych. Obsługa Klientów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procesami. Udział w projektach dotyczących procesów...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu; profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji; serwis przed i posprzedażny (kosztorysy,...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie relacji z klientami sklepu; realizację indywidualnych celów sprzedażowych; dobór oferty produktowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb klientów; koordynowanie usług przed i posprzedażowych (kosztorysy, zwroty, reklamacje).
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Key duties: Organization of high-quality customer service and ensuring the quality of services provided, information and consulting support for Customers, implementation of KPI stipulated in contracts with Customers; Build operational workflow with the Customer and control over the closing of orders...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...