Samodzielny referent

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
9 godz. temu
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 159170

Warunki pracy



  • Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy
    z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.




  • Lokalizacja w 16-to kondygnacyjnym budynku biurowym (4 dźwigi osobowe). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda), na parterze pomieszczenie sanitarne dostosowane do osób niepełnosprawnych. W budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.


     




 

Zakres zadań

  • Zarządza funduszem płac,
  • Analizuje dane i przygotowuje politykę wynagrodzeń stałych/uposażeń,
  • Buduje strukturę zatrudnienia w szczególności w zakresie planowania i podziału etatów,
  • Prowadzi proces zmian wynagrodzeń/uposażeń,
  • Bada obciążanie pracą,
  • Monitoruje stan zatrudnienia oraz zarządza wiekiem pracowników i funkcjonariuszy,
  • Analizuje efektywność pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze zarządzania wynagrodzeniami lub zarządzania zasobami ludzkimi lub obsługi kadrowej
  • Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej, o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, Kodeksu Pracy,
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
  • Umiejętności analityczne z wykorzystaniem programów komputerowych w tym biegła obsługa aplikacji excel,
  • Umiejętności interpersonalne: grzeczność i uprzejmość, łatwość komunikacji, tj.: umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej, niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-29 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Ofertę możesz złożyć:
- w siedzibie Izby pod wskazanym wyżej adresem,
- za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej,
- drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA IAS W RZESZOWIE


DLA KANDYDATÓW DO PRACY W SŁUŻBIE CYWILNEJ


 


            Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO).


1.      Administrator danych i kontakt do niego:


informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów. Kontakt z administratorem danych jest możliwy pod adresem e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl lub pocztą tradycyjną kierowaną na powyższy adres.


2.      Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:


informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl.


3.      Cel przetwarzania danych:


przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


4.      Informacje o odbiorcach danych:


informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.


5.      Okres przechowywania danych:


czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Administrator danych ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


6.       Uprawnienia:


1)        prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,


2)        prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,


3)        prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,


4)        prawo do usunięcia danych osobowych


– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy Administratora danych, podany powyżej;


5)        prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


7.      Podstawa prawna przetwarzania danych:


1)        art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2)        art. 221 Kodeksu pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawy
z dnia 14 lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3)        art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


8.      Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,
a zgodę tak wyrażoną można odwołać w każdym czasie.


Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.
1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.


9.      Inne informacje:


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Wynagrodzeń i Kadr

    REMONDIS Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji personalnej i płacowej zgodnie z przepisami. Naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę i cywilnoprawne), w tym rozliczenia w systemie równoważnego czasu pracy. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień i innych nieobecności. Aktualizacja...
  • Specjalista ds. Wynagrodzeń i Kadr

    Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Krakowie   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych. Naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac i przelewów. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON. Przygotowywanie raportów oraz zestawień kadrowo-płacowych.
  • Partner / Partnerka ds. Wynagrodzeń i Benefitów (f/m/d)

    TUiR Allianz Polska S.A.   Warszawa, blisko metra Dworzec Gdański    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Polityka wynagrodzeń i benefitów: Tworzenie, aktualizacja i wdrażanie polityk wynagrodzeń oraz regulaminów premiowych zgodnych z obowiązującymi regulacjami prawnymi; Projektowanie i rozwój kompleksowej oferty benefitowej wspierającej strategię biznesową;...
  • Główna Specjalistka / Główny Specjalista ds. Kadr i Płac

    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB na poszukiwane przez nas stanowisko powinieneś poznać: Zakres zadań: weryfikacja przygotowania i naliczenia wynagrodzeń, usprawnianie procesów kadrowo-płacowych, przygotowywanie dokumentacji płacowej i kadrowej, opracowywanie procedur...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wynagrodzeń i Benefitów

    TUiR Allianz Polska S.A.   Warszawa, blisko metra Dworzec Gdański    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres Obowiązków Tworzenie, aktualizacja i wdrażanie polityk wynagrodzeń oraz regulaminów premiowych. Projektowanie kompleksowej oferty benefitowej i doradztwo w zakresie strategii utrzymania pracowników. Organizacja i nadzór nad rocznymi procesami przeglądu wynagrodzeń, podwyżek i...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Wynagrodzeń

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    samodzielna i kompleksowa obsługa płac; naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac; sporządzanie rozliczeń podatkowych i raportów ZUS DRA; dokonywanie dobrowolnych potrąceń z wynagrodzeń (ubezpieczenia, PKZ itp.); prowadzenie korespondencji z urzędami administracyjno-sądowymi.
  • Główny Specjalista do pracy w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi

    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB na poszukiwane przez nas stanowisko powinieneś poznać: Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za: Weryfikację przygotowania i naliczenia wynagrodzeń Usprawnienia procesów płacowych i kadrowych; Przygotowywanie...
  • Asystent w dziale kontrolingu (m/k)

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Analiza i weryfikacja naliczanych wynagrodzeń w stosunku do budżetów; Przygotowanie raportów i zestawień dotyczących zatrudnienia i wysokości wynagrodzeń; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kadrowo-Płacowej

    REMONDIS Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej: prowadzenie akt, aktualizacje, wydawanie zaświadczeń. Samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i cywilnoprawnych, uwzględniając równoważny czas pracy. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

    REMONDIS Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój dzień pracy będzie składał się z: Prowadzenia dokumentacji personalno-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; Naliczania wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych (umowy o pracę i cywilnoprawne), w tym także w systemie równoważnego czasu pracy; Ewidencja i rozliczanie...