Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 93105
Warunki pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
- Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
- Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
- Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
- Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
- Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
- Zaplecze socjalne
Zakres zadań
- • Organizuje i koordynuje nabory pracowników do służby cywilnej oraz postępowania kwalifikacyjne do Służby Celno-Skarbowej w celu zapewnienia optymalnego doboru pracowników/funkcjonariuszy
- • Planuje i realizuje działania w zakresie budowania wizerunku pracodawcy na rynku pracy i wśród pracowników w celu promowania pozytywnego wizerunku pracodawcy
- • Dokonuje analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu naborów i innych związanych z obszarem pracy w celu realizacji zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- • Współpracuje ze związkami zawodowymi funkcjonującymi przy Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu w celu zapewnienia prawidłowego współdziałania pracodawcy ze stroną społeczną
- • Koordynuje tworzenie Programu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz sporządza stosowne raporty w celu monitorowania realizacji programu
- • Dokonuje pomiaru oraz oceny efektywności działań z zakresu rekrutacji oraz budowania wizerunku pracodawcy w celu oceny procesu i planowania działań
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego od 0,5 roku do 1 roku w obszarze stosowania ustawy o służbie cywilnej/ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej lub w obszarze rekrutacji
- • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
- • Umiejętność redagowania pism
- • Znajomość przepisów prawa pracy (w tym ustawy o służbie cywilnej i ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej),
- • Znajomość procesów zarządzania zasobami ludzkimi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi systemów informatycznych wymaganych na danym stanowisku pracy.