specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 6 997 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, centrum
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
10 dni
Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Koordynowanie przepływu informacji i dokumentów między partnerami zewnętrznymi a działami wewnętrznymi. Obsługa systemu zamówień kosztowych oraz administracja narzędzia do archiwizacji i komunikacji. Przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji. Organizacja spotkań,...
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko Sekretarka.
Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.
Sekretarka
Twoje zadania:
obsługa procesu zatrudnienia - tworzenie kont zleceniobiorców, podpisywanie umów, generowanie wypowiedzeń, obsługa administracyjna współpracowników,
obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
wsparcie działów firmy w bieżącej pracy,
współpraca z lokalnymi dostawcami i instytucjami w zakresie realizacji działań administracyjno - biurowych,
organizacja spotkań, obsługa gości,
nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów,
obsługa poczty, telefonów oraz interesantów w lokalizacji.
Nasze oczekiwania:
wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci/studentki zaoczne),
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
samodzielność w działaniu i umiejętność współpracy w grupie,
dokładność, skrupulatność,
bardzo dobra organizacja pracy,
umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office.
Dla Ciebie:
długi okres współpracy :),
możliwość rozwoju zawodowego,
kompleksowe wdrożenie i wsparcie przełożonego,
dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, owoce, karta rabatowa i ubezpieczenie grupowe,
przyjazna atmosfera :)
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta aplikuj jak najszybciej!
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 6 997 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, centrum
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
10 dni
Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Koordynowanie przepływu informacji i dokumentów między partnerami zewnętrznymi a działami wewnętrznymi. Obsługa systemu zamówień kosztowych oraz administracja narzędzia do archiwizacji i komunikacji. Przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji. Organizacja spotkań,...