Sekretarz

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
4 godz. temu
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158805

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.


Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • organizuje i zapewnia sprawną obsługę pracy sekretariatu CEZAR poprzez: odbieranie, sortowanie, rejestrowanie, wysyłanie korespondencji oraz odbieranie, przekazywanie połączeń telefonicznych i informacji. Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych.
  • zarządza kalendarzem Dyrektora CEZAR, poprzez pilnowanie terminów spotkań oraz zbieranie lub przygotowanie materiałów potrzebnych na spotkanie, zawiadamianie uczestników spotkań, rezerwację i przygotowanie sali na spotkania, zgłaszanie gości, obsługę spotkań
  • przekazuje pracownikom CEZAR polecenia służbowe i inne informacje Dyrektora CEZAR. Współpracuje z kancelarią PAA oraz z sekretariatami innych departamentów i stanowiskami samodzielnymi, zarówno w zakresie merytorycznym jak i organizacyjnym
  • przygotowuje i organizuje wyjazdy służbowe Dyrektora CEZAR, a także czuwa nad poprawnością i sprawnym obiegiem dokumentów dot. delegacji służbowych pracowników CEZAR. Zbiera informacje o krajowych i zagranicznych wyjazdach służbowych pracowników CEZAR
  • przygotowuje projekty pism, notatek, informacji
  • koordynuje i wspiera pracowników CEZAR w archiwizacji dokumentów
  • wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne w tym m.in. monitoruje nieobecności pracowników (urlopy, praca zdalna, grafik dyżurów, delegacje, wyjścia służbowe, udział w konferencjach, szkoleniach, warsztatach itp.), zgłasza zapotrzebowanie na materiały biurowe/spożywcze czy materiały reprezentacyjne, a także drobne wyposażenie potrzebne, na cele departamentu, oraz dba o ich uzupełnianie i rozliczanie oraz utrzymywanie ich w odpowiednim stanie, przyjmuje od pracowników zapotrzebowania na pieczątki i wizytówki

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego obsługa sekretarsko-asystencka
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, niszczarka, kserokopiarka)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu prowadzenia sekretariatu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi programu dotyczącego elektronicznego obiegu dokumentów
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej.
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Sekretarz CEZAR (158805)”

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Państwowej Agencji Atomistyki, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12


Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@paa.gov.pl, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów


Okres przechowywania danych:


czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


Uprawnienia:


prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


prawo do usunięcia danych osobowych;


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Podstawa prawna przetwarzania danych:


art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Office Assistant

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, blisko Metro Politechnika    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wspieranie zespołu w codziennej koordynacji bieżących projektów. Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przyjętymi procedurami. Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami oraz partnerami. Przygotowywanie raportów i zestawień niezbędnych do rozliczania kontraktów. Gotowość...
  • Asystent / Asystentka Biura

    MGGP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej – zarówno elektronicznej, jak i papierowej (w tym wizyty na poczcie oraz współpraca z firmami kurierskimi), Zapewnienie sprawnej logistyki biura, w tym zamawianie materiałów biurowych i artykułów gastronomicznych,...
  • Asystentka / Asystent ds. logistyki i administracji

    Ugos Ochrona Środowiska Sp. z o.o. Sp.k.   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Wprowadzanie do systemu potwierdzeń zamówień i wystawianie fv proforma, Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń, Prowadzenie negocjacji cenowych z firmami transportowymi (szukanie najkorzystniejszej oferty), Wystawianie dokumentów przewozowych np. WZ, zlecenie...
  • Asystentka Biura Technicznego

    Lintegra Ławski Kropiwnicki Sp.k.   Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Czym będziesz się zajmować? zaopatrzenie biura w mat. eksploatacyjne; kontakty z dostawcami i kontrahentami; organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów; przygotowanie miejsc pracy dla nowych pracowników; mile widziane doświadczenie w fakturowaniu; wsparcie biura w...
  • Asystent / Asystentka

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Projektu Budowlanego

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: wsparcie w organizacji i nadzorze nad realizacją projektów budowlanych; prowadzenie i porządkowanie dokumentacji technicznej oraz kontraktowej; kontakt z klientami, podwykonawcami i zespołem projektowym; przygotowywanie zestawień, raportów i rozliczeń dotyczących postępu...
  • Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
  • Asystent / Asystentka ds. Przygotowania Inwestycji

    2MKP Energia Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51    praca hybrydowa / stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / o staż/praktykę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska pozyskiwanie umów cywilno-prawnych, decyzji lokalizacyjnych, decyzji na zajęcie pasa drogowego, uzgadniania tras sieci i przyłączy energetycznych, pozyskiwania prawa do terenu w postaci służebności przesyłu oraz w uzyskaniu decyzji pozwoleń na budowę lub zgłoszeń,...
  • Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

    2MKP Energia Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51    praca hybrydowa / stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / o staż/praktykę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów; przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji; pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie pasa drogowego;...