Senior Customer Journey Specialist- Analityk w Centrum Eksperckim Przedsiębiorcy
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: AS/SP/CE/2019/07/05
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/na za:
- Przeprowadzanie analiz i business case’ów w obszarze Przedsiębiorców w zakresie m.in.:
- Definicji i kierunków pozyskiwanie nowych klientów,
- Sprzedaży i wzrostu wolumenów produktów kredytowych,
- Sprzedaży i wzrosty wolumenów produktów z obszaru Daily banking i oszczędności,
- Tworzenie rekomendacji i inicjatyw oraz koordynacja działań zwiększających rozwój segmentu Przedsiębiorców
- Współtworzenie segmentacji Przedsiębiorców oraz ich wykorzystywania w praktyce
- Udział w projektach z pogranicza biznesu, IT i Dystrybucji
- Wsparcie analityczne prowadzonych działań w Centrum Agile - od współtworzenia koncepcji analiz, poprzez propozycje kierunków działania, do analizy rezultatów
- Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby Centrum Agile Przedsiębiorcy
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomia, bankowość, matematyka)
- 2-letniego doświadczenia na stanowisku analitycznym
- Bardzo dobra umiejętności analizowania i syntezy informacji
- Umiejętność wykorzystania danych liczbowych do przygotowywanie rekomendacji biznesowych, strategicznych
- Inicjatywy, dokładności i samodzielności w działaniu
- Zaawansowanej umiejętności korzystania z MS Excel
- Podstawowej znajomość SQL,
- Znajomość narzędzi analitycznych typu IBM Cognos lub SAS
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Doświadczenie w bankowości lub innej branży o wysokim stopniu rozwoju CRM będzie dodatkowym
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy