- Zapewnienie realizacji celów sprzedaży w wyznaczonej grupie klientów odpowiednio poprzez:
- Odpowiedzialność merytoryczna za kluczowych klientów w kanale.
- Kierowanie sprzedażą u klientów kluczowych i zapewnienie właściwej realizacji polityki sprzedaży firmy poprzez: regularne utrzymywanie kontaktów z kupcami kluczowych klientów oraz kierownikami stoisk w oddziałach (halach).
- Opieka nad nowymi sklepami kluczowych klientów (planogramy + asortyment).
- Analiza, współtworzenie i wdrażanie promocji grupa klientów we współpracy z Customer Marketingiem
- Zarządzanie asortymentem u klienta w tym ustalanie target listingów (wprowadzanie nowych produktów) grupa klientów
- Przygotowanie materiałów do opracowania i negocjacji Warunków Handlowych. Prowadzenie negocjacji kontraktów, umów / Aneksów/ Porozumień i ich wdrażanie.
- Planowanie, kontrola i rozliczanie budżetów zgodnie ze strukturą (kontraktowe i pozakontraktowe) na grupie kluczowych klientów
- Kontrola egzekucji kontraktu centralnego, międzynarodowego, lokalnych zadań serwisowych i uzgodnionych działań promocyjnych.
- Negocjacje i koordynacja wprowadzania projektów np. CATMAN
- Zapewnienie komunikacji i koordynacji w obrębie wszystkich działów (Customer Marketingu, Sprzedaży Regionalnej, Marketingu, Logistyki oraz Finansów)
- Zarządzanie, motywowanie oraz rozwijanie podległego zespołu (JKAMs, KAMs)
- Min 7 lat doświadczenia w dziale KA w branży FMCG
- Doświadczenie we współpracy z klientem drogeryjnym (wymóg konieczny)
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacji i budowania długotrwałych relacji z klientami
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Doświadczenie w budowaniu oraz rozwijaniu zespołu sprzedażowego
- Opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Home office
- Możliwość zakupu produktów COTY w atrakcyjnych cenach
- Dofinansowanie do karty miejskiej
- Karty świąteczne
- Owoce
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin oraz dodatkowe 5 dni urlopu stażowego
Zatrudniamy ponad 20.000 pracowników na całym świecie a nasze produkty dostępne są w ponad 150 krajach. Jesteśmy jedną z największych firm kosmetycznych, znaną z kultowego portfela marek branży beauty. Jesteśmy globalnym liderem w kategorii zapachów, numerem dwa w segmencie profesjonalnych produktów do koloryzacji i stylizacji włosów, a także numerem trzy na rynku kosmetyków kolorowych. Stawiamy nieustannie wyzwanie postrzeganiu piękna poprzez celebrowanie i wyzwalanie różnorodności piękna konsumentów.
Dla nas każdy jest piękny!
Mamy trzy dywizje produktowe:
COTY CONSUMER BEAUTY:
skupia się na kosmetykach kolorowych, produktach do koloryzacji i stylizacji włosów, kosmetykach do pielęgnacji ciała oraz masowych zapachów: należą do niej m.in. takie marki jak Max Factor, Rimmel, Sally Hansen, Adidas, Wella
COTY LUXURY: koncentruje się na zapachach prestiżowych oraz kosmetykach do pielęgnacji skóry segmentu premium. Do tej grupy należą m.in. takie marki jak Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci, Burberry
COTY PROFESSIONAL BEAUTY: dywizja produktów do pielęgnacji włosów jak i paznokci, skierowanych do właścicieli salonów. Do tej kategorii należą takie marki jak: Wella Professionals, Sebastian Professional, OPI, ghd