Najnowsze oferty pracy

  • Inżynier Sprzedaży - Automatyka Przemysłowa

    SELS Sp. z o.o. Spółka Komandytowa   łódzkie    praca mobilna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Doradztwo techniczne oraz sprzedaż produktów i rozwiązań z dziedziny automatyki przemysłowej. Utrzymywanie współpracy z obecnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowych. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Realizacja założonych planów sprzedażowych. Analiza...
  • Młodszy Inżynier Sprzedaży Maszyn CNC

    DEMATEC POLSKA Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska sprzedaż obrabiarek CNC na powierzonym terenie: łódzkie; prowadzenie rozmów handlowo-technicznych; rozwój rynku centralnego pod katem sprzedaży obrabiarek CNC; udział w negocjacjach końcowych; nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami; współtworzenie strategii...
  • Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Work model: remote, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support...
  • Senior Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Work model: remote, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support...
  • Inżynier Technicznego Wsparcia Serwisu

    Rockfin Sp. z o.o.   Elbląg, ul. Stoczniowa 2    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Analiza oraz rozwiązywanie problemów technicznych, proponowanie technologii napraw układów hydraulicznych; Formułowanie założeń i projektowanie rozwiązań technicznych (w tym modernizacji i retrofitów istniejących układów hydraulicznych) Wsparcie techniczne Inżynierów...
  • Inżynier Technicznego Wsparcia Serwisu

    Rockfin Sp. z o.o.   Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Analiza oraz rozwiązywanie problemów technicznych, proponowanie technologii napraw układów hydraulicznych; Formułowanie założeń i projektowanie rozwiązań technicznych (w tym modernizacji i retrofitów istniejących układów hydraulicznych) Wsparcie techniczne Inżynierów...
  • Pracownik ds. wsparcia zespołu ETCS

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w opracowywaniu standardów technicznych i eksploatacyjnych, instrukcji, wymagań oraz wytycznych technicznych w zakresie konstrukcji, budowy utrzymania i diagnostyki eksploatowanych w Spółce urządzeń systemu ERTMS/ETCS, wsparcie zespołu w...
  • Staff Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Work model: remote, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support...
  • Starszy Inżynier Wsparcia Aplikacji

    WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Wymagane doświadczenie: Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego z tytułem licencjata lub wyższym. Co najmniej 3 lata doświadczenia w wsparciu produkcji/aplikacji. Umiejętności techniczne: Znajomość poleceń/skryptów Linux/Unix; doświadczenie z Web/API. Doświadczenie w obsłudze...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
Zobacz więcej ofert pracy

SharePoint Support Engineer

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
1027 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

SharePoint Support Engineer
Miejsce pracy: Łódź

To provide a single point of contact for users, dealing with the management of both routine and non-routine incidents, problems and requests.  Provision of 2nd line support for incidents.

  • Inputs to and suggests improvements to designs.
  • Provides designs for small size components.
  • Work is monitored by senior colleagues problems and queries are escalated to ensure timescales are met.
  • Contributes towards plans for own individual work items
  • For routine and non-routine problems, produces high quality solutions and documentation through the use of a structured approach that may include appropriate methods, tools and testing.
  • Seeks appropriate review and then presents technical information to technical audiences both orally and in writing.
  • Communicates issues in a timely manner
  • Requires close supervision, is able to listen and act on instructions given.
  • Contributes to team meetings, peer review of deliverables etc.
  • Adheres to corporate and local development methodologies as appropriate.
  • Adheres to corporate and local processes.
  • May have limited input to local processes.
  • Keep abreast of technology developments within their own specialism.
  • Experienced User of SharePoint 2013 (and/or, to a lesser extent, Sharepoint 2010 User)
  • Experienced Service Desk operator (the more experience an operator has with dealing with User issues the better they will be)
  • Experienced at investigating sources of knowledge to find appropriate answers (the Group will be provided with access to a number of sources of information from which they are likely to find answers to issues they are trying to resolve)
  • Self-motivated (the more an operator can work on their own to try to find and answer without giving up at the first hurdle, the better)
  • Team player. We would expect them to seek help from the Platform Support Team if necessary rather than waste lots of time trying to find a solution for themselves. As they become more familiar with the knowledge base resources and learn the solutions themselves, this reliance will diminish)
  • Good communicators (apart from the obvious point about dealing with users, we are keen for the Resolver group to feedback and process improvements or suggestions for FAQs/additions to the knowledgebase as they see fit from their experience – of SharePoint 2013 or otherwise)
  • Analytical and problem solving skills is key to investigating issues.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Inputs to and suggests improvements to designs.
  • Provides designs for small size components.
  • Work is monitored by senior colleagues problems and queries are escalated to ensure timescales are met.
  • Contributes towards plans for own individual work items
  • For routine and non-routine problems, produces high quality solutions and documentation through the use of a structured approach that may include appropriate methods, tools and testing.
  • Seeks appropriate review and then presents technical information to technical audiences both orally and in writing.
  • Communicates issues in a timely manner
  • Requires close supervision, is able to listen and act on instructions given.
  • Contributes to team meetings, peer review of deliverables etc.
  • Adheres to corporate and local development methodologies as appropriate.
  • Adheres to corporate and local processes.
  • May have limited input to local processes.
  • Keep abreast of technology developments within their own specialism.
  • Experienced User of SharePoint 2013 (and/or, to a lesser extent, Sharepoint 2010 User)
  • Experienced Service Desk operator (the more experience an operator has with dealing with User issues the better they will be)
  • Experienced at investigating sources of knowledge to find appropriate answers (the Group will be provided with access to a number of sources of information from which they are likely to find answers to issues they are trying to resolve)
  • Self-motivated (the more an operator can work on their own to try to find and answer without giving up at the first hurdle, the better)
  • Team player. We would expect them to seek help from the Platform Support Team if necessary rather than waste lots of time trying to find a solution for themselves. As they become more familiar with the knowledge base resources and learn the solutions themselves, this reliance will diminish)
  • Good communicators (apart from the obvious point about dealing with users, we are keen for the Resolver group to feedback and process improvements or suggestions for FAQs/additions to the knowledgebase as they see fit from their experience – of SharePoint 2013 or otherwise)
  • Analytical and problem solving skills is key to investigating issues.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Inżynier Sprzedaży - Automatyka Przemysłowa

    SELS Sp. z o.o. Spółka Komandytowa   łódzkie    praca mobilna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Doradztwo techniczne oraz sprzedaż produktów i rozwiązań z dziedziny automatyki przemysłowej. Utrzymywanie współpracy z obecnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowych. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Realizacja założonych planów sprzedażowych. Analiza...
  • Młodszy Inżynier Sprzedaży Maszyn CNC

    DEMATEC POLSKA Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska sprzedaż obrabiarek CNC na powierzonym terenie: łódzkie; prowadzenie rozmów handlowo-technicznych; rozwój rynku centralnego pod katem sprzedaży obrabiarek CNC; udział w negocjacjach końcowych; nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami; współtworzenie strategii...
  • Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Work model: remote, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support...
  • Senior Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Work model: remote, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support...
  • Inżynier Technicznego Wsparcia Serwisu

    Rockfin Sp. z o.o.   Elbląg, ul. Stoczniowa 2    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Analiza oraz rozwiązywanie problemów technicznych, proponowanie technologii napraw układów hydraulicznych; Formułowanie założeń i projektowanie rozwiązań technicznych (w tym modernizacji i retrofitów istniejących układów hydraulicznych) Wsparcie techniczne Inżynierów...
  • Inżynier Technicznego Wsparcia Serwisu

    Rockfin Sp. z o.o.   Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Analiza oraz rozwiązywanie problemów technicznych, proponowanie technologii napraw układów hydraulicznych; Formułowanie założeń i projektowanie rozwiązań technicznych (w tym modernizacji i retrofitów istniejących układów hydraulicznych) Wsparcie techniczne Inżynierów...
  • Pracownik ds. wsparcia zespołu ETCS

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w opracowywaniu standardów technicznych i eksploatacyjnych, instrukcji, wymagań oraz wytycznych technicznych w zakresie konstrukcji, budowy utrzymania i diagnostyki eksploatowanych w Spółce urządzeń systemu ERTMS/ETCS, wsparcie zespołu w...
  • Staff Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Work model: remote, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support...
  • Starszy Inżynier Wsparcia Aplikacji

    WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Wymagane doświadczenie: Co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego z tytułem licencjata lub wyższym. Co najmniej 3 lata doświadczenia w wsparciu produkcji/aplikacji. Umiejętności techniczne: Znajomość poleceń/skryptów Linux/Unix; doświadczenie z Web/API. Doświadczenie w obsłudze...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...