Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Senior Paid Social Media Specialist, who...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Implementation Planning Senior Executive,...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...
ANSWEAR.com to sklep multibrandowy posiadający w swojej ofercie ponad 300 marek z całego świata. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, zapraszamy do współpracy na stanowisku:
Social Media Manager
Miejsce pracy: Kraków
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:
Projektowanie i prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media
Prowadzenie komunikacji na Facebooku i Instagramie
Ewaluacja działań i przygotowywanie raportów
Bieżąca analiza i monitoring nowych trendów występujących na rynku
Współpraca przy tworzeniu koncepcji kreatywnych, także wychodzących poza świat digitalu
Aktywne uczestnictwo w tworzeniu contentu video
Tworzenie nowych koncepcji, akcji i projektów skierowanych do użytkowników mediów społecznościowych
Wymagania:
Minimum 4-letnie doświadczenie w Social Mediach
Doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji marek social media
Doświadczenie w moderacji profili marek
Doskonała znajomość Facebooka, Instagrama oraz YouTuba
Wiedza w zakresie aktualnych trendów w social media
Kreatywność oraz poczucie estetyki
Umiejętność pracy w grupie
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu komunikacji marek z branży modowej lub lifestylowej
Oferujemy:
Pracę w młodym, ambitnym i rozwijającym się zespole
Umowę o pracę
Opiekę medyczną i karty Multisport
Możliwość rozwoju zawodowego
Rabaty na produkty sprzedawane przez firmę
Spełnianie swoich marzeń w obszarze Social Mediów i nie tylko
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Senior Paid Social Media Specialist, who...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Implementation Planning Senior Executive,...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...