eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Tworzeniem koncepcji komunikacji dla różnych platform (podejście omnichannel)
- Przygotowywaniem treści i formatów, które stworzą wyjątkową, angażującą komunikację o modzie, trendach, designie, lifestylu: miejscach i ludziach
- Realizacją konkretnych celów: zwiększanie zasięgu, trafficu i sprzedaży, pogłębianie świadomości marki
- Prowadzeniem profili społecznościowych wraz z planowaniem i realizacją płatnych kampanii w Social Mediach (Instagram, Facebooku, TikTok, YouTube, Pinterest i LinkedIn)
- Monitorowaniem, analizą skuteczności i optymalizacją kampanii reklamowych
- Utrzymaniem pozytywnej relacji z odbiorcami, moderacją komentarzy i wiadomości prywatnych
- Współpracą z Influencami i partnerami (z pomocą zespołu)
- Tworzeniem zaangażowanej społeczności za pośrednictwem kanałów Social Media i offline
- Współpracą z zespołami Działu Marketingu, E-commerce, Direct Marketingu w celu tworzenia harmonogramów, materiałów do publikacji i realizacji spójnych działań
- Analizą danych sprzedażowych i zachowań zakupowych
- Współpracą przy produkcji i adaptacji treści marketingowych z naciskiem na nowe media i formaty video (zlecanie i koordynacja działań Studia)
- Śledzeniem bieżących trendów w branży fashion, w Social Mediach, online marketingu, a także aktywności konkurencji
- Minimum 2- letniego doświadczenia w prowadzeniu profili firmowych w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, Pinterest, TikTok YouTube)
- Umiejętności analizy skuteczności prowadzonych działań
- Umiejętności pisania i redagowania stylistycznie poprawnych i angażujących tekstów marketingowych
- Znajomości trendów i najnowszych rozwiązań w obszarze Social Media
- Zainteresowania związanego z mediami społecznościowymi, modą i kulturą
- Kreatywności, poczucia estetyki oraz nastawienia na szukanie innowacyjnych rozwiązań
- Umiejętności planowania i terminowości
- Samodzielności, zdolności rozwiązywania problemów i szukania rozwiązań
- Umiejętności pracy w zespole
- Dokładności i dbałości o szczegóły
- Znajomości Google Analytics, Facebook Analytics, Facebook Ads oraz pakietu MS Office
- Znajomości programów graficznych będzie dodatkowym atutem
- Mile widziane doświadczenie w branży fashion
- Pracę w największej w Polsce i prężnie rozwijającej się firmie modowej
- Samodzielne stanowisko z możliwością kreowania wizerunku nowych marek
- Rola związana z atrakcyjną branżą fashion
- Realny wpływ na rozwój nowych marek, uczestnictwo w przygotowaniu strategii komunikacyjnych
- Doświadczenie w produkcji sesji i video
- Współpraca z Ambasadorami i Influencerami
- Świetna oferta benefitów i zniżki na najlepszą modę do eobuwie.pl, modivo.pl oraz CCC
- Za polecenie nowej osoby do pracy 1500 zł dodatkowej premii!
- Swobodną atmosferę pracy - mówimy do siebie na ’Ty’.