Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. zakupów i dostaw

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje Zadania: identyfikacja dostawców oraz pozyskiwanie informacji o ofertach rynkowych; przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz porównywanie otrzymanych propozycji; udział w procesie zamawiania materiałów i usług; wprowadzanie danych zakupowych do systemów firmowych; wsparcie...
  • Specjalista ds. zakupów (k/m)

    PERN S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: opracowywanie oraz aktualizacja strategii zakupowych, zarządzanie relacjami z dostawcami, przygotowywanie oraz przekazywanie do weryfikacji prawnej projektów umów, porozumień, pełnomocnictw oraz aneksów, prowadzenie postępowań przetargowych, prowadzenie negocjacji oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zakupów operacyjnych

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje Zadania: wyszukiwanie i weryfikacja dostawców materiałów oraz usług; przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza przesłanych propozycji; współpraca przy składaniu zamówień i obsłudze dokumentacji zakupowej; rejestrowanie operacji w systemach informatycznych; udział w procesach...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Realizacja kompletnych procesów zakupowych materiałów niezbędnych do przeglądów samolotów. Aktywne wyszukiwanie, audytowanie i ocena nowych oraz obecnych dostawców materiałów i części lotniczych. Monitorowanie terminowości i przebiegu realizacji wszystkich złożonych zamówień....
  • Junior Buyer

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje Zadania: Poszukiwanie potencjalnych dostawców materiałów i usług; Udział w przygotowywaniu i wysyłaniu zapytań ofertowych i analiza ofert; Udział w zamawianiu materiałów; Rejestracja zakupów w obowiązujących systemach informatycznych; Udział w prowadzeniu procesu reklamacyjnego;...
  • Purchasing Operations Associate

    JTI GBS Poland sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Position Purpose: The position of PO Associate is contributing to an overall efficient operations of PO department and its high standards. The objective of the role is to provide high quality of services to martkets by: timely processing high volume of incoming tickets and query resolution, keeping...
  • Specjalista ds. Zakupów (K/M)

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obowiązki na stanowisku: Realizacja procesów zakupowych na materiały niezbędne do wykonania przeglądów samolotów. Wyszukiwanie, audytowanie i ocena potencjalnych dostawców materiałów i części lotniczych. Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień. Koordynowanie transportu zamówionych...
  • Młodszy specjalista w dziale zakupów

    Perfect Cleaning Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    efektywne poszukiwanie dostawców usług; składanie zamówień i koordynacja przebiegu procesów zakupowych; nadzór nad dokumentacją zakupową oraz administracyjną; sprawdzanie dokumentacji pod względem kompletności, dokładności i poprawności;
  • Specjalista ds. Zaopatrzenia

    Lopi Sp. z o.o.   Legionowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Realizacja zamówień komponentów krótko- i długoterminowych oraz organizacja dostaw. Monitorowanie stanów magazynowych i zarządzanie harmonogramami dostaw. Utrzymywanie kontaktów z dostawcami, prowadzenie negocjacji i uzgadnianie warunków współpracy. Analiza rynku dostawców i poszukiwanie...
  • Operator Przepływu Surowców - Dział In/Out

    Mars Polska Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Główne zadania: Tworzenie harmonogramu oraz organizacja dostaw, wysyłek oraz wytwarzania półproduktów na podstawie aktualnych planów produkcyjnych; Obsługa, kontrola i korekta danych w systemach komputerowych wykorzystywanych do rozliczania finansowego fabryki; Prowadzenie dokumentacji...
Zobacz więcej ofert pracy

Sourcing Leader - MRO

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
rekrutacja online
1464 dni temu
Sourcing Leader - MRO
Warszawa

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com. 

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

In our team you will learn:
  • How to provide solutions to across a variety of industries, whilst referencing past deliveries of end-to-end Source to Pay programs
  • How to drive Procurement organizations through sustainable changes
  • To transform leading organizations and communities around the world

Accenture is seeking a Procurement Sourcing Associate Manager to collaborate with external clients to develop sourcing strategies across MRO spend areas including Manufacturing, Engineering and CAPEX. You will work clients to support each company’s business goals while achieving optimal commercial structure, quality, and service levels.  In this capacity, you will have substantial involvement in supporting sales and solution design for prospective new client accounts and in helping procurement organizations expand their involvement and control of non-traditional spend areas.

 

Key Responsibilities would include:
  • Identify cost/productivity improvement opportunities in spending across a wide array of leading companies and industries
  • Lead sourcing projects, including all key steps such as strategy development, supplier negotiation, award recommendations, business case presentations and supplier contract execution, leveraging and Agile approach to drive efficiency in execution
  • Provide industry and supplier research, market intelligence and financial analyses to client.
  • Support development of market insights from cross-client sourcing activity and collaborate with Facilities Practice advisors to develop content that enables knowledge sharing across the organization.
  • Pursue and develop senior level stakeholder relationships at priority accounts, support account stakeholder relationship plans
  • Lead Category Strategy development for specified clients to identify project opportunities that achieve client goals and mature their procurement function
  • Mentor sourcing team on technology sourcing best practices with a special emphasis on technology market trends and insights, commercial structure assessment, negotiation strategies and contracting best practice
  • Engage with prospective clients during business development pursuits through support of contract assessments, client due diligence calls, and presenting the practice delivery approach and case studies
We are looking for experience in the following skills:
  • Strong critical thinker, self-starter who can take initiative with high-level direction and deliver client work with minimal supervision
  • Passion for continuous self-learning within the MRO category
  • Proven analytical skills in terms of numeric (e.g. spreadsheets) and text based (e.g. reading terms and conditions) analysis, converting information into tangible recommendations to clients
  • Bachelor’s degree or equivalent work experience
  • Minimum of 7 years of experience in consulting, sourcing/procurement/supply chain management function
  • Minimum of 5 years of strategic sourcing, category management, and/or professional industry experience related to at least ONE of the following sub-category areas:  
  • Safety equipment.
  • Industrial equipment (valves, compressors, pumps)
  • Consumables (cleaning, laboratory, and office supplies)
  • Plant upkeep supplies (lubricants, gaskets, repair tools)
Bonus Points:
  • Ability to effectively lead formal strategic sourcing efforts related to MRO categories.
  • Ability to act independently and can interface with customers and suppliers via strong written and verbal communications skills
  • Strong ability to effectively manage in a matrix organizational structure working with multiple internal and client stakeholders
  • Ability to self-manage multiple priorities and operate effectively in a shared service delivery model
  • Strong analytical, organization/time management and problem-solving skills
  • Interest in developing solution oriented selling skills to prospective clients
  • Ability to drive transformational change
  • Solid multi-phase project management skills
  • Ability to adapt to the varied corporate cultures and organizational structures of our customers
What we can offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com. 

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

In our team you will learn:
  • How to provide solutions to across a variety of industries, whilst referencing past deliveries of end-to-end Source to Pay programs
  • How to drive Procurement organizations through sustainable changes
  • To transform leading organizations and communities around the world

Accenture is seeking a Procurement Sourcing Associate Manager to collaborate with external clients to develop sourcing strategies across MRO spend areas including Manufacturing, Engineering and CAPEX. You will work clients to support each company’s business goals while achieving optimal commercial structure, quality, and service levels.  In this capacity, you will have substantial involvement in supporting sales and solution design for prospective new client accounts and in helping procurement organizations expand their involvement and control of non-traditional spend areas.

 

Key Responsibilities would include:
  • Identify cost/productivity improvement opportunities in spending across a wide array of leading companies and industries
  • Lead sourcing projects, including all key steps such as strategy development, supplier negotiation, award recommendations, business case presentations and supplier contract execution, leveraging and Agile approach to drive efficiency in execution
  • Provide industry and supplier research, market intelligence and financial analyses to client.
  • Support development of market insights from cross-client sourcing activity and collaborate with Facilities Practice advisors to develop content that enables knowledge sharing across the organization.
  • Pursue and develop senior level stakeholder relationships at priority accounts, support account stakeholder relationship plans
  • Lead Category Strategy development for specified clients to identify project opportunities that achieve client goals and mature their procurement function
  • Mentor sourcing team on technology sourcing best practices with a special emphasis on technology market trends and insights, commercial structure assessment, negotiation strategies and contracting best practice
  • Engage with prospective clients during business development pursuits through support of contract assessments, client due diligence calls, and presenting the practice delivery approach and case studies
We are looking for experience in the following skills:
  • Strong critical thinker, self-starter who can take initiative with high-level direction and deliver client work with minimal supervision
  • Passion for continuous self-learning within the MRO category
  • Proven analytical skills in terms of numeric (e.g. spreadsheets) and text based (e.g. reading terms and conditions) analysis, converting information into tangible recommendations to clients
  • Bachelor’s degree or equivalent work experience
  • Minimum of 7 years of experience in consulting, sourcing/procurement/supply chain management function
  • Minimum of 5 years of strategic sourcing, category management, and/or professional industry experience related to at least ONE of the following sub-category areas:  
  • Safety equipment.
  • Industrial equipment (valves, compressors, pumps)
  • Consumables (cleaning, laboratory, and office supplies)
  • Plant upkeep supplies (lubricants, gaskets, repair tools)
Bonus Points:
  • Ability to effectively lead formal strategic sourcing efforts related to MRO categories.
  • Ability to act independently and can interface with customers and suppliers via strong written and verbal communications skills
  • Strong ability to effectively manage in a matrix organizational structure working with multiple internal and client stakeholders
  • Ability to self-manage multiple priorities and operate effectively in a shared service delivery model
  • Strong analytical, organization/time management and problem-solving skills
  • Interest in developing solution oriented selling skills to prospective clients
  • Ability to drive transformational change
  • Solid multi-phase project management skills
  • Ability to adapt to the varied corporate cultures and organizational structures of our customers
What we can offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. zakupów i dostaw

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje Zadania: identyfikacja dostawców oraz pozyskiwanie informacji o ofertach rynkowych; przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz porównywanie otrzymanych propozycji; udział w procesie zamawiania materiałów i usług; wprowadzanie danych zakupowych do systemów firmowych; wsparcie...
  • Specjalista ds. zakupów (k/m)

    PERN S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: opracowywanie oraz aktualizacja strategii zakupowych, zarządzanie relacjami z dostawcami, przygotowywanie oraz przekazywanie do weryfikacji prawnej projektów umów, porozumień, pełnomocnictw oraz aneksów, prowadzenie postępowań przetargowych, prowadzenie negocjacji oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zakupów operacyjnych

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje Zadania: wyszukiwanie i weryfikacja dostawców materiałów oraz usług; przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza przesłanych propozycji; współpraca przy składaniu zamówień i obsłudze dokumentacji zakupowej; rejestrowanie operacji w systemach informatycznych; udział w procesach...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Realizacja kompletnych procesów zakupowych materiałów niezbędnych do przeglądów samolotów. Aktywne wyszukiwanie, audytowanie i ocena nowych oraz obecnych dostawców materiałów i części lotniczych. Monitorowanie terminowości i przebiegu realizacji wszystkich złożonych zamówień....
  • Junior Buyer

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje Zadania: Poszukiwanie potencjalnych dostawców materiałów i usług; Udział w przygotowywaniu i wysyłaniu zapytań ofertowych i analiza ofert; Udział w zamawianiu materiałów; Rejestracja zakupów w obowiązujących systemach informatycznych; Udział w prowadzeniu procesu reklamacyjnego;...
  • Purchasing Operations Associate

    JTI GBS Poland sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Position Purpose: The position of PO Associate is contributing to an overall efficient operations of PO department and its high standards. The objective of the role is to provide high quality of services to martkets by: timely processing high volume of incoming tickets and query resolution, keeping...
  • Specjalista ds. Zakupów (K/M)

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obowiązki na stanowisku: Realizacja procesów zakupowych na materiały niezbędne do wykonania przeglądów samolotów. Wyszukiwanie, audytowanie i ocena potencjalnych dostawców materiałów i części lotniczych. Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień. Koordynowanie transportu zamówionych...
  • Młodszy specjalista w dziale zakupów

    Perfect Cleaning Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    efektywne poszukiwanie dostawców usług; składanie zamówień i koordynacja przebiegu procesów zakupowych; nadzór nad dokumentacją zakupową oraz administracyjną; sprawdzanie dokumentacji pod względem kompletności, dokładności i poprawności;
  • Specjalista ds. Zaopatrzenia

    Lopi Sp. z o.o.   Legionowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Realizacja zamówień komponentów krótko- i długoterminowych oraz organizacja dostaw. Monitorowanie stanów magazynowych i zarządzanie harmonogramami dostaw. Utrzymywanie kontaktów z dostawcami, prowadzenie negocjacji i uzgadnianie warunków współpracy. Analiza rynku dostawców i poszukiwanie...
  • Operator Przepływu Surowców - Dział In/Out

    Mars Polska Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Główne zadania: Tworzenie harmonogramu oraz organizacja dostaw, wysyłek oraz wytwarzania półproduktów na podstawie aktualnych planów produkcyjnych; Obsługa, kontrola i korekta danych w systemach komputerowych wykorzystywanych do rozliczania finansowego fabryki; Prowadzenie dokumentacji...