Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Logistyki z j. niemieckim

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Na czym będzie polegać Twoja rola? Będziesz sercem naszych operacji! Koordynacja noclegów i logistyki: Będziesz w stałym kontakcie z naszymi pracownikami i hotelami w Europie, dbając o ich komfort i sprawną organizację pobytów (komunikacja głównie w j. polskim i niemieckim), jak i...
  • Koordynator ds. Administracji i Logistyki z j. niemieckim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Główne Zadania Koordynacja noclegów i logistyki podróży pracowników (głównie PL/DE) Aktualizacja baz danych dotyczących pobytów i pracowników; Zarządzanie flotą pojazdów (przeglądy, ubezpieczenia, eksploatacja) Administracja magazynem narzędzi (ewidencja w systemie Comarch,...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    Arti-Bau sp. z o.o.   Ślęza    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 498 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura; Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń; Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja poprawności danych;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    REMONDIS Północ Sp. z o.o. - Pruszcz Gdański   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów...
  • Specjalista ds. administracji i rozliczeń

    Inwemer System Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łąkowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach; Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami; Przygotowywanie danych i...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarządzanie korespondencją, odbieranie telefonów i...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Ostrów Mazowiecka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA: organizacja oraz realizacja procesu przyjmowania zamówień w firmie; nadzór nad dokumentacją firmową; obsługa korespondencji firmowej czy urzędowej; windykacja należności;
  • Specjalista ds. administracji

    MGGP S.A.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    bieżąca obsługa sekretariatu, współpraca z biurem Zarządu i wsparcie codziennych działań Zarządu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów/informacji, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, wsparcie działań handlowych i marketingowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Specjalista ds. Administracyjnych Szczecin
Specjalista ds. administracji dla ATOS (z j. niemieckim)

Specjalista ds. administracji dla ATOS (z j. niemieckim)

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
25 dni temu
Specjalista ds. administracji dla ATOS (z j. niemieckim)
Miejsce pracy: Szczecin
Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.

O zespole

ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów do naszych systemów. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie i codziennej współpracy z niemieckimi partnerami. 


Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół.

 

Zakres obowiązków
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec 
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w bieżących projektach 
  • Dbanie o dobre relacje z naszymi partnerami biznesowymi
Wymagania
  • Znajomość narzędzi Microsoft Office
  • Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
  • Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Gotowość do pracy z biura
Oferujemy
  • Umowa o pracę z trzymiesięcznym okresem próbnym
  • Pracę stacjonarna z naszego biura w Szczecinie 
  • Elastyczne godziny pracy, Pon-Pt 
  • Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy
  • Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Wspaniałe imprezy firmowe, 
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej:
  • Nowoczesne miejsce pracy
  • Brak "dress code'u"
  • Pyszną kawę i świeże owoce
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to https://www.coloplast.com/

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 16.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.
 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Logistyki z j. niemieckim

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Na czym będzie polegać Twoja rola? Będziesz sercem naszych operacji! Koordynacja noclegów i logistyki: Będziesz w stałym kontakcie z naszymi pracownikami i hotelami w Europie, dbając o ich komfort i sprawną organizację pobytów (komunikacja głównie w j. polskim i niemieckim), jak i...
  • Koordynator ds. Administracji i Logistyki z j. niemieckim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Główne Zadania Koordynacja noclegów i logistyki podróży pracowników (głównie PL/DE) Aktualizacja baz danych dotyczących pobytów i pracowników; Zarządzanie flotą pojazdów (przeglądy, ubezpieczenia, eksploatacja) Administracja magazynem narzędzi (ewidencja w systemie Comarch,...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    Arti-Bau sp. z o.o.   Ślęza    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 498 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura; Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń; Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja poprawności danych;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    REMONDIS Północ Sp. z o.o. - Pruszcz Gdański   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów...
  • Specjalista ds. administracji i rozliczeń

    Inwemer System Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łąkowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach; Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami; Przygotowywanie danych i...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarządzanie korespondencją, odbieranie telefonów i...
  • Specjalista ds. administracyjno-księgowych

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Ostrów Mazowiecka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA: organizacja oraz realizacja procesu przyjmowania zamówień w firmie; nadzór nad dokumentacją firmową; obsługa korespondencji firmowej czy urzędowej; windykacja należności;
  • Specjalista ds. administracji

    MGGP S.A.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    bieżąca obsługa sekretariatu, współpraca z biurem Zarządu i wsparcie codziennych działań Zarządu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów/informacji, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, wsparcie działań handlowych i marketingowych...