Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze dzielnic Warszawa: Wola, Ochota; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości; Kontrola wykorzystania...
realizacja zadań z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi, kontrola lokali pod względem wykorzystania ich zgodnie z umową, nadzór związany z utrzymaniem właściwego stanu porządkowego posesji, budynków i lokali, będących w administrowaniu Spółdzielni zgodnie z przepisami WSM...
specjalista junior / mid umowa o pracę / o dzieło pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Job description Monitoring, analysis and reporting of all leasing activity at the properties. Raising values in an active way and optimizing costs. Interact effectively with stakeholders at asset level, including leasing agents, property and facility managers, valuers, etc. Resolving any ongoing...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami zewnętrznymi; raportowanie zgodnie z procedurami;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Osoba zatrudniona na stanowisku Technika Obiektu będzie odpowiedzialna za: Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości; Przeglądy instalacji budynkowych oraz usuwanie awarii; Tworzenie raportów z...
Twoja przyszła rola: prowadzenie szczegółowej weryfikacji aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości, przygotowywanie zestawień, analiz oraz rekomendacji w tym zakresie, prowadzenie procesów przetargowych na nowe powierzchnie biurowe dla PwC, zarządzanie projektami kapitałowymi (project, time...
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku logistycznego w należytej sprawności technicznej, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń, drobne prace ogólnobudowlane, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych,...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
Marka Caterina istnieje na polskim rynku ponad 30 lat. Specjalizuje się w produkcji i sprzedaży luksusowej, damskiej odzieży. Ekskluzywne kolekcje Caterina adresowane są do kobiet, które wybierają kreacje najwyższej jakości, podkreślające wysoki prestiż społeczny. Co roku zespół projektantów oraz stylistów firmy przedstawia dwie autorskie kolekcje: wiosenno-letnią oraz jesienno-zimową.
Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze dzielnic Warszawa: Wola, Ochota; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości; Kontrola wykorzystania...
realizacja zadań z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi, kontrola lokali pod względem wykorzystania ich zgodnie z umową, nadzór związany z utrzymaniem właściwego stanu porządkowego posesji, budynków i lokali, będących w administrowaniu Spółdzielni zgodnie z przepisami WSM...
specjalista junior / mid umowa o pracę / o dzieło pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Job description Monitoring, analysis and reporting of all leasing activity at the properties. Raising values in an active way and optimizing costs. Interact effectively with stakeholders at asset level, including leasing agents, property and facility managers, valuers, etc. Resolving any ongoing...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami zewnętrznymi; raportowanie zgodnie z procedurami;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Osoba zatrudniona na stanowisku Technika Obiektu będzie odpowiedzialna za: Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości; Przeglądy instalacji budynkowych oraz usuwanie awarii; Tworzenie raportów z...
Twoja przyszła rola: prowadzenie szczegółowej weryfikacji aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości, przygotowywanie zestawień, analiz oraz rekomendacji w tym zakresie, prowadzenie procesów przetargowych na nowe powierzchnie biurowe dla PwC, zarządzanie projektami kapitałowymi (project, time...
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku logistycznego w należytej sprawności technicznej, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń, drobne prace ogólnobudowlane, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych,...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.