Heinzel Sales Poland Sp. z o.o. należy do Heinzel Group, światowego producenta celulozy i papieru oraz tradera papieru z obrotami łącznie ponad 1,8 miliarda EUR rocznie. Każdego roku firma dostarcza około 4 mln ton różnego rodzaju asortymentu poprzez celulozę, papiery graficzne oraz papiery do celów opakowaniowych.
Specjalista ds. administracji sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnienie wysokiej jakości serwisu Klienta poprzez bieżący z nim kontakt i obsługę zamówień
- Obsługa zamówień klientów i wprowadzanie ich do systemów papierni (m.in. SAP i innych)
- Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji całego procesu sprzedaży administracyjnej
- Współpraca z działem sprzedaży firmy w zakresie obsługi bieżących zamówień
- Obróbka zamówień klienta oraz analiza sprzedaży – kontakt z Dostawcami
- Proaktywne poszukiwanie nowych Klientów
- Obsługa reklamacji Klientów – kontakt z dostawcami i Klientami
- Wystawianie faktur i innych dokumentów związanych ze sprzedażą
- Prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie
- Uczestniczenie w aktywnej sprzedaży telefonicznej posiadanych produktów
- Terminowa sprawozdawczość i raportowanie
- Odpowiedzialność za realizację celów indywidualnych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Excel, Word, Power Point)
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- Znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym w mowie i piśmie
- Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Preferowane cechy osobowościowe
- Zaawansowane zdolności organizacyjne
- Samodzielność
- Wysoka kultura osobista
- Odporność na stres
- Zdolności komunikacyjne i otwartość
- Umiejętność pracy w zespole
- Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Telefon służbowy