Grupa FBSerwis S.A. powstała w 2012 roku z inicjatywy 2 firm: Ferrovial Services S.A.i Budimex S.A.Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Do jednej z naszych spółek FBSerwis Karpatia sp. z o.o. poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Tarnów
Co możemy zaoferować ?
- Stabilną pracę w stale rozwijającej się organizacji.
- Umowa o pracę, pełny etat.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w przyszłościowej branży gospodarki odpadami.
- Wsparcie zespołu profesjonalistów.
- Wynagrodzenie podstawowe + premia.
- Możliwość dofinansowania karty MultiSport.
Za co cenią nas Pracownicy ?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji.
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim.
- Zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.
Zadania, które przed Tobą postawimy:
- Prowadzenie prac administracyjnych związanych z gospodarką odpadami.
- Prowadzenie ewidencji odpadów.
- Przygotowywanie raportów i zestawień związanych z prowadzoną działalnością.
- Prowadzenie bazy danych obsługiwanych posesji.
- Wsparcie współpracowników i przełożonego w pracach administracyjno-biurowych.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
- Wykształcenie wyższe.
- Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość geografii terenu wschodniej małopolski.
- Komunikatywność, otwartość, asertywność, umiejętność pracy w zespole.