Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)  
    specjalista (mid)  pełny etat   5 500 - 10 600 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    21 godz.
    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości; organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe wsparcie w obszarze...
  • Specjalista ds. administracyjnych z jęz. angielskim

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej). Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem Zarządu. Prowadzenie terminarza...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    TRAKCJA S.A.   Szczecin  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres zadań: Bieżąca obsługa sekretariatu biura kontraktu pod kątem administracyjno-logistycznym. Prowadzenie korespondencji, ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących. Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów kontraktu. Przygotowywanie pism i raportów. Obsługa...
  • Project Development Administrator

    Vestas   Szczecin  
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Data Room management and archiving: Collection, organization and supervision of final documentation; Creation, management and periodic updating of document lists; Management of traceability/archiving of incoming and outgoing project documents; Archiving of project documents on the Company's internal...
  • Office Administration Leader

    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your main areas of responsibility in this position will include: Managing office space and maintain office supply inventory, Facility coordination in cooperation with the landlord, Dealing with external suppliers/ service providers, Planning and supervising the administration budget, Organizing...
  • Pracownik działu kadr

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie
    3 dni
    przygotowywanie umów o pracę /zlecenia, zgłaszanie i wyrejestrowywanie w Płatniku, wprowadzanie danych osobowych do programu kadrowego, przygotowywanie zestawień dla klientów.
  • Treasury and Payments F&A Process Owner

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Act as Subject Matter Expert (SME) for Treasury: Working closely with the business to minimize financial risk; Reviewing funding needs, monthly reporting of all treasury activities; Analyzing and performing appropriate hedging and...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek  
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej); Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem Zarządu; Prowadzenie terminarza...
  • Specjalista ds. Wsparcia działu ekspansji (m/f) - język niemiecki (C1/C2)

    PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK   Katowice, Szopienice Centrala  
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    2 godz.
    Praca stacjonarna Zakres obowiązków: Wspieranie działań strategicznych i operacyjnym działu ekspansji; Utrzymywanie stałego kontaktu z osobami w ekspansji terenowej oraz z centralą w Niemczech; Korespondencja pisemna i ustna z działem ekspansji w Niemczech; Przygotowywanie prezentacji lokali...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka w Dziale Współpracy Międzynarodowej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław  
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i realizację celów związanych z projektami prowadzonymi przez Dział Współpracy Międzynarodowej. Zakres obowiązków: obsługa studentów i pracowników przyjeżdżających i wyjeżdżających w...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
5 500 - 10 600 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
Pomoc w relokacji: Zakwaterowanie
rekrutacja online
46 dni temu

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku ,
  • status absolwenta kierunków studiów prawa, administracji, ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivre'u biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł,
Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

Zapewniamy mieszkanie służbowe

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu to największy i najbardziej dynamicznie rozwijający się Resort nad polskim morzem o pow. ok. 12 ha działający od 1994r.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)  
    specjalista (mid)  pełny etat   5 500 - 10 600 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    21 godz.
    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości; organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe wsparcie w obszarze...
  • Specjalista ds. administracyjnych z jęz. angielskim

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej). Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem Zarządu. Prowadzenie terminarza...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    TRAKCJA S.A.   Szczecin  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres zadań: Bieżąca obsługa sekretariatu biura kontraktu pod kątem administracyjno-logistycznym. Prowadzenie korespondencji, ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących. Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów kontraktu. Przygotowywanie pism i raportów. Obsługa...
  • Project Development Administrator

    Vestas   Szczecin  
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Data Room management and archiving: Collection, organization and supervision of final documentation; Creation, management and periodic updating of document lists; Management of traceability/archiving of incoming and outgoing project documents; Archiving of project documents on the Company's internal...
  • Office Administration Leader

    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your main areas of responsibility in this position will include: Managing office space and maintain office supply inventory, Facility coordination in cooperation with the landlord, Dealing with external suppliers/ service providers, Planning and supervising the administration budget, Organizing...
  • Pracownik działu kadr

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie
    3 dni
    przygotowywanie umów o pracę /zlecenia, zgłaszanie i wyrejestrowywanie w Płatniku, wprowadzanie danych osobowych do programu kadrowego, przygotowywanie zestawień dla klientów.
  • Treasury and Payments F&A Process Owner

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Act as Subject Matter Expert (SME) for Treasury: Working closely with the business to minimize financial risk; Reviewing funding needs, monthly reporting of all treasury activities; Analyzing and performing appropriate hedging and...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek  
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej); Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem Zarządu; Prowadzenie terminarza...
  • Specjalista ds. Wsparcia działu ekspansji (m/f) - język niemiecki (C1/C2)

    PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK   Katowice, Szopienice Centrala  
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    2 godz.
    Praca stacjonarna Zakres obowiązków: Wspieranie działań strategicznych i operacyjnym działu ekspansji; Utrzymywanie stałego kontaktu z osobami w ekspansji terenowej oraz z centralą w Niemczech; Korespondencja pisemna i ustna z działem ekspansji w Niemczech; Przygotowywanie prezentacji lokali...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka w Dziale Współpracy Międzynarodowej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław  
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i realizację celów związanych z projektami prowadzonymi przez Dział Współpracy Międzynarodowej. Zakres obowiązków: obsługa studentów i pracowników przyjeżdżających i wyjeżdżających w...