Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista (mid)  pełny etat   5 500 - 10 600 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    7 dni
    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości; organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe wsparcie w obszarze...
  • Client Service Delivery Coordinator with German

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for ongoing operations and continuous improvement initiatives: Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and...
  • Pracownik administracyjny na budowę

    Lambda S.A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, możesz je wyłączyć w filtrach „więcej -> oferty bez relokacji”. Szwecja
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    8 godz.
    Miejsce pracy: Szwecja
  • Junior Data and Documents Administrator with German

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team; You’ll be working...
  • Specjalista ds. administracyjnych z jęz. angielskim

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej). Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem Zarządu. Prowadzenie terminarza...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    extraDACH   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    3 dni
    Opis stanowiska przyjmowanie gotówki od klienta; odpowiedzialność za pocztę przychodzącą i wychodzącą; odbieranie telefonów do oddziału; wprowadzanie faktur; odbieranie skrzynki mailowej oddziału; prowadzenie ewidencji reklamacji;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko
    4 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Szukamy osoby, która:jest dokładna i skrupulatna umie nadawać priorytet swoim zadaniom; szybko przyswaja nową wiedzę; swobodnie posługuje się pakietem MS Office; posiada doświadczenie w posprzedażowej obsłudze Klienta - mile widziane;
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    STRABAG BMTI Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zadania Prowadzenie biura (zaopatrywanie w potrzebne artykuły, wysyłanie przesyłek) Sporządzanie raportów finansowych; Rozliczenia międzyokresowe kosztów; Współpraca z działem księgowości; Rozliczenie delegacji służbowych; Gospodarka personalna (skierowania na badania, rejestracja...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
5 500 - 10 600 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
pomoc w relokacji
rekrutacja online
95 dni temu

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku ,
  • status absolwenta kierunków studiów prawa, administracji, ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivre'u biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł,
Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

Zapewniamy mieszkanie służbowe

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu to największy i najbardziej dynamicznie rozwijający się Resort nad polskim morzem o pow. ok. 12 ha działający od 1994r.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista (mid)  pełny etat   5 500 - 10 600 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko
    7 dni
    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości; organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe wsparcie w obszarze...
  • Client Service Delivery Coordinator with German

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for ongoing operations and continuous improvement initiatives: Ongoing operations: Monitoring current operations within the team on a daily basis. Managing the workload in line with SLAs by organizing, prioritizing and...
  • Pracownik administracyjny na budowę

    Lambda S.A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, możesz je wyłączyć w filtrach „więcej -> oferty bez relokacji”. Szwecja
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    8 godz.
    Miejsce pracy: Szwecja
  • Junior Data and Documents Administrator with German

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team; You’ll be working...
  • Specjalista ds. administracyjnych z jęz. angielskim

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej). Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem Zarządu. Prowadzenie terminarza...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    extraDACH   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    3 dni
    Opis stanowiska przyjmowanie gotówki od klienta; odpowiedzialność za pocztę przychodzącą i wychodzącą; odbieranie telefonów do oddziału; wprowadzanie faktur; odbieranie skrzynki mailowej oddziału; prowadzenie ewidencji reklamacji;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko
    4 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Szukamy osoby, która:jest dokładna i skrupulatna umie nadawać priorytet swoim zadaniom; szybko przyswaja nową wiedzę; swobodnie posługuje się pakietem MS Office; posiada doświadczenie w posprzedażowej obsłudze Klienta - mile widziane;
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    STRABAG BMTI Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zadania Prowadzenie biura (zaopatrywanie w potrzebne artykuły, wysyłanie przesyłek) Sporządzanie raportów finansowych; Rozliczenia międzyokresowe kosztów; Współpraca z działem księgowości; Rozliczenie delegacji służbowych; Gospodarka personalna (skierowania na badania, rejestracja...