Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: udział w przygotowywaniu dokumentacji do wszczęcia postępowań; udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu zamówień wyłączonych z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zatrudnimy do swojego zespołu zaufaną osobę prowadzącą księgi rachunkowe osób prawnych. Kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości, praktyczna znajomość programu Finanse i Księgowość np. SYMFONIA, to warunki składania ofert. Wymagane cechy charakteru, to...
Zadania: Wsparcie w nadzorze nad przestrzeganiem wymagań ochrony środowiska w firmie oraz monitoring przepisów prawnych i zmian w tym zakresie; Wsparcie w opracowywaniu wymaganych sprawozdań - m.in. za korzystanie ze środowiska, opłata produktowa, CBAM, KOBIZE, baza BDO; Nadzór nad umowami i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na co dzień w naszym zespole:współpracujesz ze spółkami Grupy Kapitałowej Banku m.in. poprzez: pozyskiwanie i analizę informacji, opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych, formułowanie rekomendacji, identyfikację i ocenę ryzyka braku zgodności,projektujesz przepisy wewnętrzne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. akta osobowe, ewidencja czasu pracy i absencji chorobowych) wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych (umów zleceń)...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do swojego biura operacyjnego w Płocku poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Personalnych z dobrą znajomością języka angielskiego. Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Personalnych w szczególności należeć będzie: Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz...
Staff PartnersWarszawa, Mokotów, Plac Unii Lubelskiej
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 5 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Kompletowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi dokumentami formalno- prawnymi, w tym pozyskiwanie niezbędnych decyzji (środowiskowych/lokalizacyjnych/pozwoleń na budowę/ zgłoszeń robót), zgód właścicielskich i umów, prowadzenie negocjacji w zakresie...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Realizacja zadań w zakresie BHP; Administracja i koordynacja szkoleń BHP; Mapowanie wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; Tworzenie prezentacji i statystyk BHP; Proaktywna współpraca z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru...
Na co dzień w naszym zespole:określasz i rozwijasz politykę kredytową wobec klientów Firm i Przedsiębiorstw (FiP),rozwijasz metody oceny ryzyka kredytowego związanego z finansowaniem klienta FiP,sporządzasz interpretacje przepisów dotyczących oceny ryzyka kredytowego,współpracujesz z...
Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...
Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa ogólnego poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjno-prawnych
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wałbrzych
Do Twoich zadań należeć będzie:
opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług,
prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji,
sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych,
prowadzenie rejestru oraz archiwizowanie dokumentów prawnych.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego prawniczego,
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży budowlanej),
dobrej znajomości języka angielskiego.
Co możemy Ci zaoferować?
system premiowy
dzień wolny w urodziny
ubezpieczenie na życie
prywatna opieka medyczna
sekcje sportowe
kursy językowe
szkolenia dla pracowników
wolontariat pracowniczy
wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: udział w przygotowywaniu dokumentacji do wszczęcia postępowań; udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu zamówień wyłączonych z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zatrudnimy do swojego zespołu zaufaną osobę prowadzącą księgi rachunkowe osób prawnych. Kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości, praktyczna znajomość programu Finanse i Księgowość np. SYMFONIA, to warunki składania ofert. Wymagane cechy charakteru, to...
Zadania: Wsparcie w nadzorze nad przestrzeganiem wymagań ochrony środowiska w firmie oraz monitoring przepisów prawnych i zmian w tym zakresie; Wsparcie w opracowywaniu wymaganych sprawozdań - m.in. za korzystanie ze środowiska, opłata produktowa, CBAM, KOBIZE, baza BDO; Nadzór nad umowami i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na co dzień w naszym zespole:współpracujesz ze spółkami Grupy Kapitałowej Banku m.in. poprzez: pozyskiwanie i analizę informacji, opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych, formułowanie rekomendacji, identyfikację i ocenę ryzyka braku zgodności,projektujesz przepisy wewnętrzne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. akta osobowe, ewidencja czasu pracy i absencji chorobowych) wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych (umów zleceń)...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do swojego biura operacyjnego w Płocku poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Personalnych z dobrą znajomością języka angielskiego. Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Personalnych w szczególności należeć będzie: Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz...
Staff PartnersWarszawa, Mokotów, Plac Unii Lubelskiej
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 5 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Kompletowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi dokumentami formalno- prawnymi, w tym pozyskiwanie niezbędnych decyzji (środowiskowych/lokalizacyjnych/pozwoleń na budowę/ zgłoszeń robót), zgód właścicielskich i umów, prowadzenie negocjacji w zakresie...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Realizacja zadań w zakresie BHP; Administracja i koordynacja szkoleń BHP; Mapowanie wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; Tworzenie prezentacji i statystyk BHP; Proaktywna współpraca z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru...
Na co dzień w naszym zespole:określasz i rozwijasz politykę kredytową wobec klientów Firm i Przedsiębiorstw (FiP),rozwijasz metody oceny ryzyka kredytowego związanego z finansowaniem klienta FiP,sporządzasz interpretacje przepisów dotyczących oceny ryzyka kredytowego,współpracujesz z...
Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...