Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Zarządca Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wykształcenie techniczne, Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz relacjami z klientami, Doświadczenie w utrzymaniu nieruchomości, Gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B, Komunikatywna znajomość języka niemieckiego, Biegła znajomość MS Office, szczególnie...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Praktykant ds. Administracji Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Czego możesz się spodziewać? Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej; Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach; Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych; Zajmiesz się pracą administracyjną – m.in. aktualizacją...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Technik Obiektu

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Wrocław    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
  • Technik utrzymania budynków

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Wrocław    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: wykonywanie przeglądów technicznych i bieżącej konserwacji instalacji oraz urządzeń, realizacja drobnych prac ogólnobudowlanych, utrzymanie ciągłości działania instalacji elektrycznych, hydraulicznych, chłodniczych i gazowych, współpraca z dostawcami i podwykonawcami w...
  • Praktykant / Praktykantka ds. Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie administracyjne działów specjalistycznych; Udział w projektach z obszaru nieruchomości; Aktualizacja zestawień, wyszukiwanie danych; Możliwość realizacji małych projektów;
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Technik Serwisu - Obsługa Techniczna Obiektu

    RETS Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje: elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, sanitarne, chłodnicze, ciepłownicze, systemy ppoż., teleinformatyczne.); Rozwiązywanie problemów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Administrator Nieruchomości Wrocław
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1287 dni temu

AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.


Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Nr ref.: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami - Wrocław
Opis stanowiska
  • realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowości: Wrocław, Oleśnica, Wysoka
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,
  • współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,
  • protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,
  • przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,
  • nadzór nad firmami świadczącymi usługi sprzątania oraz bieżącej konserwacji,
  • dokonywanie odczytów wskazań liczników,
  • rozliczanie kosztów dostawy mediów,
  • opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,
  • bieżący kontakt z lokatorami, obsługa mieszkańców
  • przyjmowanie informacji od lokatorów, wprowadzanie do systemu.
  • potwierdzanie danych w dokumentach administracyjnych.
  • kontakt z ubezpieczycielem w celu likwidacji szkód w częściach wspólnych
  • korespondencja z mieszkańcami jak i z instytucjami zewnętrznymi
  • bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami.
Wymagania
  • doświadczenie zawodowe związane z administrowaniem nieruchomościami min. 2 lata
  • posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub odbycie certyfikowanego kurs zarządzania nieruchomościami/studiów podyplomowych z zakresu nieruchomości - będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
  • znajomość programu Mieszczanin – mile widziane,
  • prawo jazdy kat. B
  • możliwość dysponowania własnym samochodem (rekompensowane przez pracodawcę ryczałtem),
  • dobra organizacja czasu pracy, rzetelność, zaangażowanie.
Oferujemy
  • pracę w stabilnej firmie,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • szkolenia zawodowe,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie,
  • pakiet socjalny
  • karty sportowe.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami, dolnośląskie / Wrocław ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Zielone Zacisze 11B.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
 

Poznaj

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o.

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie  nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 3.000.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 36.000 lokalami oraz 680 budynkami. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.

Podobne oferty

  • Młodszy Zarządca Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wykształcenie techniczne, Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz relacjami z klientami, Doświadczenie w utrzymaniu nieruchomości, Gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B, Komunikatywna znajomość języka niemieckiego, Biegła znajomość MS Office, szczególnie...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Praktykant ds. Administracji Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Czego możesz się spodziewać? Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej; Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach; Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych; Zajmiesz się pracą administracyjną – m.in. aktualizacją...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Technik Obiektu

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Wrocław    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
  • Technik utrzymania budynków

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Wrocław    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: wykonywanie przeglądów technicznych i bieżącej konserwacji instalacji oraz urządzeń, realizacja drobnych prac ogólnobudowlanych, utrzymanie ciągłości działania instalacji elektrycznych, hydraulicznych, chłodniczych i gazowych, współpraca z dostawcami i podwykonawcami w...
  • Praktykant / Praktykantka ds. Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie administracyjne działów specjalistycznych; Udział w projektach z obszaru nieruchomości; Aktualizacja zestawień, wyszukiwanie danych; Możliwość realizacji małych projektów;
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Technik Serwisu - Obsługa Techniczna Obiektu

    RETS Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje: elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, sanitarne, chłodnicze, ciepłownicze, systemy ppoż., teleinformatyczne.); Rozwiązywanie problemów...