Najnowsze oferty pracy

  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
  • Property Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
  • Technik obiektu (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Konin, Galeria na Jeziorem    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, przygotowywanie instalacji pod eventy...
  • Menedżer Obiektu

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Nadzór nad wszystkimi działami i pracownikami (sprzątanie, administracja, dział techniczny, firmy zewnętrzne; analiza grafików, weryfikacja godzin pracy, odbijanie kart, prowadzenie odpraw oraz nadzór nad realizacją zadań przez pracowników). Zarządzanie infrastrukturą i...
  • Koordynator Administracji i Wsparcia Zespołu

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres Zadań Nadzór nad pracownikami wszystkich działów wsparcia (grafiki, odprawy, weryfikacja czasu pracy). Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi, wdrażanie regulaminów i procedur wewnętrznych. Koordynacja logistyki floty samochodowej i nadzór nad stanem technicznym pojazdów. Obsługa...
  • Manager Operacyjny / Facility Manager

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kluczowe Obowiązki Kompleksowy nadzór nad funkcjonowaniem obiektu i podległymi działami (technicznym, administracyjnym, sprzątania). Zarządzanie infrastrukturą, w tym koordynacja prac serwisowych, remontów i podwykonawców. Pełna odpowiedzialność za flotę samochodową (stan techniczny,...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Konserwacja i przeglądy instalacji technicznych, Usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych napraw, Kontrola pomieszczeń technicznych i systemów obiektowych, Raportowanie wykonanych prac, Dbanie o bezpieczeństwo i komfort użytkowników obiektu.
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zarządzanie nieruchomościami na terenie Szczecina, w tym nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem obiektów. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji nieruchomości. Współpraca z dostawcami usług (sprzątanie, konserwacja) i kontrola jakości wykonywanych prac....
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Piła Administrator Nieruchomości Piła
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Piła
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
885 dni temu

AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: wielkopolskie / Piła
Opis stanowiska

Prowadzenie nadzoru administracyjnego nad zasobem mieszkaniowym i zasobem lokali użytkowych, w szczególności:

  • nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością
  • (w szczególności umów na sprzątanie i konserwacje) oraz potwierdzanie protokołów odbioru (usług, usuniętych
  • awarii i usterek),
  • podejmowanie niezwłocznie niezbędnych czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków;
  • przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych dotyczących usług związanych z utrzymaniem nieruchomości,
  • dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali użytkowych,
  • dokonywanie odczytów wskazań liczników głównych i podliczników (liczników indywidualnych w lokalach) i ich
  • ewidencjonowanie z uwzględnieniem ważności cech legalizacyjnych,
  • systematyczne przeprowadzanie wizji lokalnych części zabudowanych jak i niezabudowanych;
  • udział w przeglądach technicznych, dostaw, robót i usług w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości,
  • utrzymania czystości, ochrony osób i mienia i innych dotyczących prawidłowej eksploatacji;
  • uczestniczenie w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych oraz pozyskiwanie podjętych uchwał przez Wspólnoty
  • Mieszkaniowe,
  • bieżący kontakt z AMW OReg w Bydgoszczy i Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie właściwego wykonywania
  • zawartej umowy o zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi zasób AMW .
Wymagania
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym
  • samodzielną pracę,
  • prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane
  • finansowo przez pracodawcę),
  • umiejętność rozwiązywania problemów, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność.
Oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dofinansowanie pakietów sportowych oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • pakiet socjalny.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami, wielkopolskie / Piła ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Zielone Zacisze 11B.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
 

Poznaj

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o.

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie  nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 3.000.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 36.000 lokalami oraz 680 budynkami. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.

Podobne oferty

  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
  • Property Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
  • Technik obiektu (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Konin, Galeria na Jeziorem    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, przygotowywanie instalacji pod eventy...
  • Menedżer Obiektu

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Nadzór nad wszystkimi działami i pracownikami (sprzątanie, administracja, dział techniczny, firmy zewnętrzne; analiza grafików, weryfikacja godzin pracy, odbijanie kart, prowadzenie odpraw oraz nadzór nad realizacją zadań przez pracowników). Zarządzanie infrastrukturą i...
  • Koordynator Administracji i Wsparcia Zespołu

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres Zadań Nadzór nad pracownikami wszystkich działów wsparcia (grafiki, odprawy, weryfikacja czasu pracy). Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi, wdrażanie regulaminów i procedur wewnętrznych. Koordynacja logistyki floty samochodowej i nadzór nad stanem technicznym pojazdów. Obsługa...
  • Manager Operacyjny / Facility Manager

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kluczowe Obowiązki Kompleksowy nadzór nad funkcjonowaniem obiektu i podległymi działami (technicznym, administracyjnym, sprzątania). Zarządzanie infrastrukturą, w tym koordynacja prac serwisowych, remontów i podwykonawców. Pełna odpowiedzialność za flotę samochodową (stan techniczny,...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Konserwacja i przeglądy instalacji technicznych, Usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych napraw, Kontrola pomieszczeń technicznych i systemów obiektowych, Raportowanie wykonanych prac, Dbanie o bezpieczeństwo i komfort użytkowników obiektu.
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zarządzanie nieruchomościami na terenie Szczecina, w tym nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem obiektów. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji nieruchomości. Współpraca z dostawcami usług (sprzątanie, konserwacja) i kontrola jakości wykonywanych prac....
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;