Multimedia Polska S.A. – jeden z czołowych dostawców usług telekomunikacyjnych: Internetu, Telewizji Cyfrowej oraz Telefonii Stacjonarnej, dynamicznie rozwijająca się spółka. Lider wprowadzania nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych obecnie poszukuje osób do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Analiz i Wsparcia Zarządzania Kampaniami
Miejsce pracy: Kalisz
Nr Ref.: 161/SdsAWZK/Kalisz/praca
Nr Ref.: 161/SdsAWZK/Kalisz/praca
Do kluczowych zadań wybranej osoby należało będzie:
- Przetwarzanie (pozyskiwanie, obróbka, profilowanie) baz danych na potrzeby prowadzenia kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych
- Analiza i optymalizacja zasobów kadrowych Call Center
- Wsparcie informatyczne pracowników Call Center
- Wdrażanie, aktualizacja i utrzymanie istniejących narzędzi wspierających pracę Call Center
- Raportowanie i analiza danych
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego lub ostatni rok studiów; (informatyka, ekonometria, statystyka)
- Bardzo dobrej znajomości programowania SQL
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel, Access)
- Znajomość dowolnego z analitycznych narzędzi bazodanowych (Microsoft lub Oracle)
- Umiejętności analitycznych
- Otwartości na wiedzę i umiejętności szybkiego uczenia się
- Odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu
Dodatkowym atutem będzie:
- Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w Call Center
- Doświadczenie w pracy z dużą ilością danych (hurtownie danych)
- Znajomość branży telekomunikacyjnej
- Wiedza z zakresu produktów oraz usług operatora telekomunikacyjnego
- Praktyczna umiejętność budowy zaawansowanych raportów z wykorzystaniem Report Buildera na platformie Microsoft Reporting Services
Wybranym osobom oferujemy:
- Ciekawą i różnorodna pracę w dużej, renomowane i rozwijającej się dużej Spółce
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
- Pracę w zespole specjalistów wysokiej klasy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia - telefon komórkowy, laptop