Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, Kopalnia Wapienia „Czatkowice” oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. - jedna ze Spółek wchodzących w skład Grupy TAURON
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/statystycznym/matematycznym
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
- Biegła znajomość Pakietu MS Office w szczególności programu EXCEL
- Wysokie zdolności analitycznego i statystycznego myślenia
- Umiejętność prognozowania, planowania i budżetowania
- Samodzielność, skrupulatność, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
- Gotowość do podróży służbowych
- Doświadczenie w controllingu personalnym
- Znajomość systemu SAP HR
- Zdolność szybkiego uczenia się i zaangażowanie w pracę
- Otwartość na zmiany i nowe rozwiązania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Praca w zespole ds. controllingu personalnego
- Analiza procesów związanych z obszarem wynagrodzeń i zatrudnienia
- Opracowywanie raportów i analiz z obszaru kadrowo-płacowego
- Przygotowywanie i kontrolowanie budżetu wynagrodzeń
- Przeprowadzanie analiz finansowych dotyczących kosztów pracy
- Stabilne warunki pracy
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Możliwość rozwoju
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce
Poznaj
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
W TAURON Obsługa Klienta stawiamy na wysoką jakość usług oraz kompleksowe wsparcie dla użytkowników energii - zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Zapewniamy obsługę klientów w różnych kanałach kontaktu: stacjonarnym, telefonicznym, mailowym oraz poprzez aplikację mobilną Mój Tauron, która umożliwia szybki dostęp do najważniejszych informacji oraz daje możliwość zarządzania swoim kontem w prosty i intuicyjny sposób.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy także usługi na rzecz innych spółek Grupy TAURONw ramach działania:
- Centrum Usług IT,
- Centrum Finansowo-Księgowego,
- Centrum HR.
Kierujemy się wartościami, które nadają nam kierunek, motywują do działania i wspierają nas w realizacji celów. Są to: Odpowiedzialność, Zaangażowanie, Efektywność i Energia.