Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Oferta:
- Umowa o pracę
- Bogaty pakiet benefitów
- Karta zniżkowa na paliwo
- Szkolenia i kursy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- System wdrożenia Smart Start
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w archiwum jako samodzielny archiwista
- Wykształcenie wyższe w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją lub wykształcenie średnie - technik archiwista
- Znajomość przepisów prawa dotyczącego archiwizacji dokumentacji
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Odpowiedzialność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
Zadania:
- Prowadzenie archiwum zakładowego w Spółce (obsługa dokumentacji przychodzącej z 22 oddziałów Spółki)
- Przyjmowanie i wypożyczanie dokumentacji z archiwum
- Nadzór nad fizycznym wyłączaniem dokumentów z archiwum i ich przekazaniem do zniszczenia
- Obsługa Centralnego Rejestru Umów podpisywanych w Spółce oraz ich archiwizacja
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.