Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- analiza zdarzeń i incydentów dotyczących usług zaufania, tj. dokonywanie cyklicznych audytów,
- monitorowanie i przeglądanie dzienników i archiwów zdarzeń usług zaufania,
- rekomendowanie działań naprawczych i profilaktycznych w zakresie usługi,
- kontrolowanie wdrażanych mechanizmów i środków bezpieczeństwa,
- współpraca z inspektorem bezpieczeństwa w zakresie wykrywania i analizy incydentów bezpieczeństwa,
- nadzór nad dokumentacją analityczną, procesem biznesowym i wymaganiami technicznymi,
- współudział w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procesu certyfikacji aby uzyskać status dostawcy kwalifikowanego.
- masz wykształcenie wyższe informatyczne lub udokumentowane szkolenia z zakresu informatyki,
- masz doświadczenie z obszaru analizowania wymagań i wdrażania systemów informatycznych,
- potrafisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski,
- znasz rynek usług cyfrowych,
- znasz regulacje z zakresu usług zaufania – głównie normy ETSI,
- jesteś multizadaniowy i potrafisz pracować w grupie,
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
- doświadczenie w zakresie dokonywania audytów, czy badań zgodności.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym