Firma budowlana specjalizująca się w generalnym wykonawstwie obiektów infrastrukturalnych oraz użyteczności publicznej poszukuje kandydata na stanowisko:
- monitorowanie i analiza stanu BHP w Spółce,
- nadzorowanie polityki Spółki w zakresie BHP, ochrony środowiska i PPOŻ zgodnie z wymaganiami przepisów prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy,
- realizacja obowiązków w ramach pełnienia funkcji służby BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi,
- reprezentowanie firmy w zakresie BHP, ochrony środowiska i PPOŻ przed organami administracyjnymi, organami kontrolnymi i jednostkami certyfikacyjnymi,
- prowadzenie szkoleń w zakresie BHP oraz nadzór nad ich terminowym wykonywaniem,
inicjowanie i wdrażanie działań oraz współpraca w realizowaniu inwestycji i wdrażaniu rozwiązań organizacyjno-technicznych mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracowników i minimalizację ryzyka zawodowego, - opracowywanie i aktualizacja ocen ryzyka zawodowego związanego z zagrożeniami występującymi na stanowiskach pracy i podczas prac realizowanych w ramach inwestycji wykonywanych przez Spółkę oraz proponowanie odpowiednich rozwiązań,
- tworzenie standardów, dokumentacji oraz procedur BHP, przeprowadzanie postępowań powypadkowych i wdrażanie odpowiednich działań prewencyjnych,
- monitorowanie wymagań prawnych w zakresie BHP, ochrony środowiska i PPOŻ oraz informowanie Spółki o wszelkich zmianach mających wpływ na funkcjonowanie firmy w tym zakresie.
- wykształcenie wyższe (kierunek/specjalność w zakresie BHP lub studia podyplomowe) oraz uprawnienia do pełnienia stanowisk związanych z BHP,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w dużym podmiocie,
- ugruntowana, praktyczna wiedza z zakresu obowiązujących przepisów i norm BHP, ochrony środowiska i PPOŻ,
- komunikatywność, umiejętność efektywnego dzielenia się wiedzą, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
dokładność, sumienność i przywiązywanie uwagi do szczegółów, - znajomość pakietu MS Office (głównie MS Excel, MS Word),
- znajomość specyfiki branży budowlanej będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę stacjonarną w stałych godzinach w nowoczesnej siedzibie Spółki,
- możliwość rozwoju zawodowego (dofinansowanie do szkoleń),
- pakiet świadczeń socjalnych (m. in. paczki świąteczne, karty sportowe, pakiety medyczne, bilety na wydarzenia kulturalne).
Poznaj
Mosty Łódź S.A.
Tak. Nazywamy się Mosty Łódź S.A.
Nie. Budujemy nie tylko mosty, choć na tym znamy się doskonale. Dziś otwieramy się na nowe wyzwania. Działamy w obszarze budownictwa infrastrukturalnego, kubaturowego i prywatnego.
Wiemy jak ważna jest jakość i elastyczność, dlatego pracujemy z najlepszymi podwykonawcami, zatrudniamy wykwalifikowanych inżynierów, dysponujemy dobrej jakości sprzętem. Jesteśmy gotowi w krótkim czasie rozpocząć niemal każdą inwestycję… bo znamy się na tym co robimy. Mamy lata doświadczeń we współpracy z inwestorami publicznymi jak i prywatnymi. Dysponujemy zasobami, które pozwalają nam pracować w systemie zaprojektuj-wybuduj. Zatrudniamy ponad 350 osób w dwóch oddziałach - Łódź oraz Rzeszów. Spółka to także Pracownia Projektowa, Laboratorium oraz Zakład Głębokiego Fundamentowania.
Podejmiemy z Tobą każde wyzwanie.
Zapraszamy do współpracy.