Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 14.02.2018 r.
Główne odpowiedzialności:
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem w Urzędzie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Przeprowadzanie kontroli i postępowań powypadkowych oraz wydawanie zaleceń osobom kierującym w zakresie poprawy warunków pracy.,
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy,
- Koordynacja bhp nad pracami wykonywanymi przez innych pracodawców w budynkach Urzędu m.st. Warszawy.
Charakterystyka pracy:
- Sprawowanie nadzoru w zakresie bhp we wskazanym rejonie ,
- Prowadzenie kontroli stanu warunków pracy, a także przestrzegania przepisów i zasad przez pracowników Urzędu m. st. Warszawy.
- Sporządzanie dokumentacji pokontrolnych,
- Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie i przechowywanie sporządzonej w tym zakresie dokumentacji.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawy: kodeks pracy, Prawo budowlane, o ochronie przeciwpożarowej, Prawo energetyczne, o substancjach chemicznych i mieszaninach, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych. Rozporządzenia w sprawie: ogólnych przepisów bhp, warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania, służby bezpieczeństwa i higieny pracy, ustawa o systemie oceny zgodności.
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Praca w narażeniu na nadmierny stres związany z wydawaniem poleceń i szybkim podejmowaniem decyzji. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn.zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu BHP lub wykształcenie wyższe minimum I stopnia oraz studia podyplomowe z zakresu BHP,
- minimum roczny staż pracy w służbie BHP,
- uprawnienia inspektora p. poż.,
- uprawnienia do prowadzenia szkoleń,
- pożądane kompetencje: Identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia z zakresu BHP lub dyplomu ukończenia studiów wyższych
minimum I stopnia oraz dyplomu ukończenia studiów podyplomowych z zakresu BHP, - kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany roczny staż pracy w służbie BHP lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień inspektora p. poż
- kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016.poz.902 z późn.zm.), \
- odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia.