SEKA S.A. świadczy usługi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, usługi doradcze z dziedziny prawa pracy i funduszy unijnych oraz prowadzi działalność szkoleniową. Współpracuje na stałe z ponad 700 firmami i przeszkoliła do tej pory 1.000.000 osób. SEKA S.A. została w latach 2003 – 2009 i w 2012 zaliczona do prestiżowego grona Gazel Biznesu, a dowodem wysokiego standardu usług jest system zarządzania jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2008.
SEKA S.A. Oddział w Krakowie poszukuje obecnie osoby na stanowisko:
Opis stanowiska
-
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładach pracy
-
sporządzanie dokumentacji powypadkowej
-
sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP
-
ocena ryzyka zawodowego
-
opracowywanie instrukcji stanowiskowych
-
koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy
-
prowadzenie szkoleń BHP
Poszukujemy osób
-
mających ukończone studia kierunkowe w zakresie BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP
-
posiadających doświadczenie zawodowe w służbie BHP
-
wykazujących się znajomością aktualnych przepisów i zasad dotyczących BHP
-
posługujących się językiem angielskim /min.poziom C/
-
posiadających prawo jazdy kat. B i własny samochód (mile widziane)
-
posiadanie uprawnień specjalisty ppoż. (mile widziane)
-
posiadanie doświadczenia w prowadzeniu szkoleń okresowych bhp
Oferujemy
-
umowę o pracę lub umowa współpracy
-
stałe wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników pracy
-
możliwość awansu i rozwoju zawodowego
-
pracę w jednej z największych firm zajmujących się szkoleniami i nadzorem BHP,
o uznanej marce w Polsce -
ambitne i odpowiedzialne zadania
-
bogaty pakiet socjalny i opiekę zdrowotną