- Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
- Najlepszy omnichannel w Polsce
- 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
- Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
- Ponad 13 000 pracowników
Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w zapewnieniu zgodności produktów z obowiązującymi przepisami i normami UE, w szczególności na rynku polskim. Szukamy osoby, która będzie kluczowym ogniwem w procesie certyfikacji, nadzorze nad bezpieczeństwem produktów oraz współpracy z dostawcami – w tym z rynków azjatyckich.
Dołącz do nas jako:
Praca hybrydowa / Umowa o pracę / Centrala w Złotowie
- Zapewnienie zgodności wyrobów z obowiązującymi przepisami i normami UE, nadzór nad ich zgodnością po wprowadzeniu do obrotu.
- Weryfikacja oznaczeń i informacji na produktach oraz opakowaniach (CE, tabliczki znamionowe, dane techniczne).
- Analiza i aktualizacja treści instrukcji obsługi (oznaczenia, ostrzeżenia, skrócone instrukcje).
- Monitorowanie zmian w przepisach i normach, dostosowywanie dokumentacji produktowej.
- Tworzenie, weryfikacja i aktualizacja dokumentacji zgodności (deklaracje, certyfikaty, raporty).
- Współpraca z dostawcami z rynków azjatyckich w zakresie dokumentacji, certyfikacji i kontroli jakości.
- Zarządzanie ryzykiem prawnym i produktowym, bieżące monitorowanie bezpieczeństwa produktów.
- Udział w audytach dostawców i procesach importowych.
- Współpraca w języku polskim i angielskim (analiza dokumentów, wdrażanie działań zgodnych z regulacjami).
- Masz minimum 1–2 lata doświadczenia w obszarze certyfikacji, zgodności lub zarządzania jakością.
- Posiadasz doświadczenie we wdrażaniu produktów na rynek polski / europejski.
- Znasz regulacje UE (CE, GPSR, dyrektywy nowego podejścia).
- Bardzo dobrze znasz język angielski (min. B2) – warunek konieczny.
- Masz mile widziane doświadczenie w kontaktach z dostawcami z rynków azjatyckich i znajomość procedur importowych.
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, zarządzanie jakością, inżynieria produkcji).
- Umiesz pracować projektowo i komunikować się z różnymi działami.
- Zatrudnienie w oparciu UoP
- Pracę w modelu hybrydowym – centrala firmy w Złotowie
- Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem
- Kartę sportową z dofinansowaniem
- Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
- Zniżki na zakupy w Media Expert
- Program Poleceń Pracowniczych
- Bony świąteczne
- Wsparcie Fundacji Mediaexpert „Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
- Baby Expert - wyprawkę dla Twojego nowo narodzonego dziecka
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.