Najnowsze oferty pracy

  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Ekspert ds. Obsługi Segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw

    GRUPA PZU   Częstochowa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Realizacja planów w zakresie wskaźnika utrzymania i rentowności portfela (udział w zarządzaniu portfelem klientów MSP) Przygotowywanie ofert bądź ich akceptacja oraz reprezentacja sieci sprzedaży w procesie uzyskiwania zgód z obszaru produktów grupowych; Monitorowanie wykorzystania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Doradca klienta z jęz. angielskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Senactive   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    bezpośrednia obsługa klienta; rejestrowanie oraz przetwarzanie zamówień; współpraca z działem produkcji; wystawianie faktur;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Pracownik Biurowy

    EFFEKT Sp. z o.o.   Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 242 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Zawiercie    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    12 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Customer Service

Manpower
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
3577 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Specjalista ds. Customer Service
Praca Stała
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr Ref.: CUS/011/PLM

Zadania:
  • weryfikacja stanów magazynowych wyrobów , zapasów na magazynach , produkcji w toku, wyrobach w drodze do Klientów
  • ewidencja zamówień Klientów w systemie informatycznym
  • nadzór nad terminowością dostaw do Klientów, weryfikacja planu wysyłkowego
  • codzienny kontakt z klientami
  • przygotowanie wysyłek do Klienta : zamówienie transportu, kreowanie prebolli (dok. wysyłkowych)
  • zarządzanie pojemnikami zwrotnymi Klientów niemieckich
  • współpraca między komórkami: magazyn wyrobów gotowych oraz planowaniem produkcji
  • opracowywanie raportów 8 D, uzupełnianie reklamacji w systemie lub innym portalu klienta w przypadku reklamacji logistycznej
  • opracowywanie instrukcji wysyłek dla nowych klientów
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe na kierunkach: transport, logistyka
  • bardzo dobra znajomość j. niemieckiego – warunek konieczny
  • bardzo dobra znajomość j.angielskiego
  • minimum roczne doświadczenie w dziale logistyki oraz znajomość procesów logistycznych
  • znajomość zagadnień gospodarki magazynowej
  • bardzo dobra znajomość programu MS Excel
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • komunikatywność, asertywność
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • możliwość rozwoju
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Ekspert ds. Obsługi Segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw

    GRUPA PZU   Częstochowa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Realizacja planów w zakresie wskaźnika utrzymania i rentowności portfela (udział w zarządzaniu portfelem klientów MSP) Przygotowywanie ofert bądź ich akceptacja oraz reprezentacja sieci sprzedaży w procesie uzyskiwania zgód z obszaru produktów grupowych; Monitorowanie wykorzystania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Doradca klienta z jęz. angielskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Senactive   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    bezpośrednia obsługa klienta; rejestrowanie oraz przetwarzanie zamówień; współpraca z działem produkcji; wystawianie faktur;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Pracownik Biurowy

    EFFEKT Sp. z o.o.   Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 242 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Zawiercie    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    12 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...